Det er helt bestemt et segment der mangler, men må give Mikkel ret i at der er alt alt alt for meget tekst som man skal forholde sig til og der er også nogle ting jeg ikke helt er med på. F.eks. får man mulighed for at logge ind til backends af forskellige e-commerce systemer, og mindst 1 af dem virker linket ikke. Anyway min pointe er, at hvad mon, hvis jeg forstår målgruppen korrekt, en bruger får ud af at logge ind i admin panelet på f.eks. Magento? Jeg har fuld respekt for trådstarter og var dengang "pissemisundelig" hehe over den succes han havde med sine var det 19 eller 29 kr de startede på? Og så kom IDG på banen og en enkelt mere vist...anyway godt gået dengang. Men jeg tror også på anerledes setup, fordi jeg ikke kunne gennemskue hvor jeg skulle hen på siden, og nu er jeg ikke ligefrem verdens værste bruger af sider :) |
igang:Tilbage til topic. Jeg tror faktisk på ideen. Der er mange der gerne vil have en shop, men ikke kan betale hvad det koster.
Helt sikkert, dem er der rigtig mange af. Jeg kan godt bare frygte at hvis man får shoppen kastet i nakken så er man også mere tilbøjelig til at droppe projektet hvis man pludselig møder en smule modvind, men jeg skal ikke kunne sige det :-)