Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig internetbutik

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

igang:
Tilbage til topic. Jeg tror faktisk på ideen. Der er mange der gerne vil have en shop, men ikke kan betale hvad det koster. Denne model er en billig måde at komme i gang på. At jeg så ikke tror så meget på de shops der vælger denne vej, er en helt anden sag. Men selve konceptet er ikke dumt. Det kan godt være at det skulle markedsføres på en anden måde, og en masse andet. Men da det ikke er feedback trådstarter spørger efter, lader jeg det ligge her :o)

Det er helt bestemt et segment der mangler, men må give Mikkel ret i at der er alt alt alt for meget tekst som man skal forholde sig til og der er også nogle ting jeg ikke helt er med på.

F.eks. får man mulighed for at logge ind til backends af forskellige e-commerce systemer, og mindst 1 af dem virker linket ikke. Anyway min pointe er, at hvad mon, hvis jeg forstår målgruppen korrekt, en bruger får ud af at logge ind i admin panelet på f.eks. Magento?

Jeg har fuld respekt for trådstarter og var dengang "pissemisundelig" hehe over den succes han havde med sine var det 19 eller 29 kr de startede på? Og så kom IDG på banen og en enkelt mere vist...anyway godt gået dengang.

Men jeg tror også på anerledes setup, fordi jeg ikke kunne gennemskue hvor jeg skulle hen på siden, og nu er jeg ikke ligefrem verdens værste bruger af sider :)

Køb ren argan olie her

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 12:13

igang:

Tilbage til topic. Jeg tror faktisk på ideen. Der er mange der gerne vil have en shop, men ikke kan betale hvad det koster. 

Helt sikkert, dem er der rigtig mange af. Jeg kan godt bare frygte at hvis man får shoppen kastet i nakken så er man også mere tilbøjelig til at droppe projektet hvis man pludselig møder en smule modvind, men jeg skal ikke kunne sige det :-)

Tilmeldt 9. Mar 11
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 12:20

Et pragteksemplar af en post hvor man kan se hvem der har for meget tid :-)

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 12:30

Entrepreneur - Jan:
Det er helt bestemt et segment der mangler, men må give Mikkel ret i at der er alt alt alt for meget tekst som man skal forholde sig til og der er også nogle ting jeg ikke helt er med på.

Den del er jeg også enig i. Og der er sikkert også flere hundrede ting der kunne gøres bedre, det er der i øvrigt oftest, men trådstarter har valgt sin måde at gøre det på Og så længe han ikke beder om feedback, er det en salgstråd. Og jeg har (som regel) respekt for salg, derfor ville jeg normalt ikke blande mig hvis der er ting jeg synes burde gøres bedre, men enten gå videre til den næste tråd, eller sende en PM. (Der er dog undtagelser..)

Nu har jeg så gjort det alligevel, men det var mere i et håb om at få tråden tilbage på rette spor :o)

Mikkel Mikjær Christensen:
Helt sikkert, dem er der rigtig mange af. Jeg kan godt bare frygte at hvis man får shoppen kastet i nakken så er man også mere tilbøjelig til at droppe projektet hvis man pludselig møder en smule modvind, men jeg skal ikke kunne sige det :-)

Det tror jeg du har fuldstændigt ret i. Der vil sandsynligvis være enkelte der overlever, men de fleste vil nok bare droppe det hele igen. Men det er ikke trådstarters problem. Han har et produkt, og der er en kundekreds til det.

Det kan så være at det bliver internetbrugernes problem, da der så vil være endnu flere ufærdige shops der ikke kommer videre. Men der er Google efterhånden blevet ret dygtige til at sortere, så det problem synes jeg ike længere er så stort :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 12:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel Mikjær Christensen:
Det kaldes feedback og det er 75% af hvad det her sted handler om, nemlig at hjælpe hinanden. 

Jeg mener faktisk du kommer med nogle valide "indsigelser" omend de måske kan formuleres anerledes Smile

Og respekt for du gider bruge tid på at gennemgå tingene og så skrive din umiddelbare opfattelse, den slags kan til tider gøre "ondt, men dem af os der lever af hvad andre synes om vores produkter, vi trænger nogle gange til et "wake-up call".

Personligt er jeg stor tilhænger af andres meninger om mine produkter jeg udvikler. Og derfor er der ikke et eneste produkt som ikke har været testet af professionelle, semi-professionelle og almindelige brugere af de ting jeg markedsfører. Og det er til tider ekstremt svært at ramme plet, og balancen er så mellem at stoppe eller fortsætte.

Min seneste shampoo og conditioner har relativ stor succes inden det er markedsført og det var tanker, planlægning og en lækker duft der har gjort tiden fra idé til marked ganske kort.

Jeg har så et andet produkt som jeg har lavet 25 forsøg med og som har taget 16 mdr. - og nu kan det være markedet er på vej væk hehe men det er prisen til tider. Der kan også ske det at brugerne siger woouw og så ruller seddelpressen . men jeg ved det ikke.

Anyway pointen er, at man skal lytte til andres input - man kan så vælge om man vil tage dem til sig eller ej i den videre udvikling. Kun tiden vil vise om "almindelige" tager produktet til sig, jeg kan tvivle for der er stadig en stor blanding af information som for nogen er helt sort og for andre helt underforstået, og den kombination er ikke altid lig succes.

Køb ren argan olie her

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 13:07
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

igang:

Jeg synes der den seneste tid har været en tendens til, at tråde udvikler sig i en helt syg retning. Jeg ved ikke om moderatorerne er ude og nyde det gode vejr, eller om det bare er en ny linje. Kønt er det i hvert fald ikke.

Jeg har nu slettet en stribe af indlæggene i denne tråd. Håber jeg har fået alle de negative med, ellers må I lige prikke til mig.
Som I alle sammen godt ved, så er angreb på andre og generel barnlig opførsel ikke velset her på Amino.

Gør som os moderatorer og smut ud i det gode vejr, så slipper I for mavesåret i denne omgang :-)

@igang; når du ser indlæg du mener udvikler sig i den forkerte retning, så klik på knappen Mere... og Anmeld indlæg, så får vi en besked om det og kan hurtigere skride ind (også selvom vi nyder solen) 

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)