Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kom med noget konstruktiv kritk TAK! :D

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Rødkærsbro
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 481
Fra  ReneSejling.dk Skrevet kl. 07:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne også godt tænke mig lidt mere action og farver/indramning på siden. Den er pt svær at overskue, på grænsen til at blive lidt forvirrende da tingene ikke er rammet ind.

Behøver ikke at være ret meget.

Derudover mangler der noget kontrast på siden. Et forslag ville være at lave et baggrundsbillede bag shoppen, her kunne fint bruges et mørkt billede, evt med noget grunge baggrund for at ryste posen lidt, og det ville gøre siden nemmere at se på når det hele ikke flyder ud i hinanden.

Derudover lidt rammer/farver på menu elementerne.

Top billedet med solbrillerne kunne fint laves om til en slider, som så stille og roligt kan vise en 4-5 forskellige billeder. Super god måde at få flere informationer frem til brugeren uden at det er forstyrrende.

Håber noget af det kan bruges :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 08:38

flere produkter forsiden der linkes er intet vent med at sætte disse på siden til i er parat , for vis ikke er noget ved de første 2 prøvet vælger sikkert mange et andet sted at handle

mangler titler og tags i billeder alle , det er dejligt man bare sider kan man køre musen over se hvilken produkt det er og det giver lidt i google, kan være det er på vej med titler og tags

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Vanløse
Tilmeldt 27. Apr 11
Indlæg ialt: 39
Fra  Computer-support.dk Skrevet kl. 10:02

Flot side der er faktisk kun to små ting der slog mig da jeg kom til siden

Siden har utrolig lang loading tid (får at få forsiden frem)

den anden var at dine menuer til venstre skiller sig ikke ud. Jeg ville nok lave en lille baggrunds farve forskel eller en mørk streg som skiller det. så man nemt ser menu afsnittet grunden til jeg ville det er fordi der er mange ord på siden der står alene som menuteksten også gør så det flyder nemt ud i hinanden og det kan skabe nogle problemer for dig da måske 5-10% af dine bruger så hurtigt vil gå væk igen..

design delen syntes jeg er rigtig god og passer rigtig godt i forhold til produkterne.

Så har du selvf. også fået en facebook I like med på vejen. Det handler om at blive set jo :)

Idnet Til Brug af Nettet - Et velfungerende forum er vær at bruge tid på !

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)