Jeg står og skal have designet en række DanDomain webshops. De skal sættes grafisk op med unikt design, menuer og logo. Alle skal indgå i samme DanDomain-løsning men under forskellige sprog, og der skal også opsættes PBS i systemet. Designeren skal selvfølgelig have lidt teknisk indsigt, så jeg kan få hjælp med at finde en løsning, hvis der skulle opstå komplikationer.
Webdesigneren får frie hænder til designet, og der må gerne bruges tilrettede templates - bare de alle får et flot og unikt design.
Jeg opretter selv alle tekster og produkter, hvorfor det alene drejer sig om den tomme webshop.
Hvad må sådan noget koste, og hvor mange timer tror i at en webdesigner ville skulle bruge pr. webshop?
De fleste tilbyder færdige pakkeløsninger, hvor startudgifterne er oppe i et noget højere niveau end hvad en lille opgave på 4-8 timer kan bære.
Det er ikke kompliceret det jeg skal bruge, så jeg håbede egentlig på, at der kunne komme nogle interessante bud på hvad en sådan opgave bør koste og hvem der eventuelt kan anbefales til at løse den.