Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til billeder i Dandomain webshop ønskes

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Slagelse
Tilmeldt 28. Apr 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Håber jeg kan få hjælp, jeg er ved at oprette en netshop, men har store problemer med at sætte lige store billeder ind. Jeg tar selv billeder af produktet, derefter sætter jeg dem ind på Picassa, beskærer dem og sætter dem til 600 x 600 pixel. Men de hopper og danser inde på hjemmesiden??? og er meget små?

På forhånd tak

Mvh Pia

Tilmeldt 5. Sep 10
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 19:28

Hej Pia.

Det vil hjælpe med et link til shoppen. Hvilket shop system har du?

Mvh.

Marlene - Templet

Fra Slagelse
Tilmeldt 28. Apr 11
Skrevet kl. 19:34

Jeg har ikke åbnet den endnuBig Smile Jeg har DanDomaine

Tilmeldt 5. Sep 10
Skrevet kl. 19:59

Hej igen.

ok. jeg har også Templet`s webshop hos dandomain.

Husk at sætte hak i autoscaler, når du putter billeder ind. Og så er det vigtigt , at billederne har samme størrelse, som du vist allerede ved. Du kan under opsætning - shopindstillinger - billeder ændre størrelse på henholdsvis vareliste , varekort og pop op billede. Jeg havde også problemer med det i starten, og har det tildels stadig, men jeg valgt kun at have 2 vare ved siden af hinanden på varelisterne istedet for 3, det hjalp. Jeg har både billeder, jeg selv tager og billeder fra leverandører, så de er ikke altid lige store.

Marlene

Fra Slagelse
Tilmeldt 28. Apr 11
Skrevet kl. 20:19

Tak for hjælpen, hvor mange pixel har du billederne i?

Hmm det er så nyt for mig, så nu kan jeg ikke komme ind på min web shop og rette til, har kørt med prøvemodellen indtil nu!!!!Sad

Tilmeldt 5. Sep 10
Skrevet kl. 20:29

HI, hi, nu er det rigtig pinligt for mig, jeg aner ikke hvad pixel er? Men mine billeder er ca. 760 X 1024 i dimensioner og størrelsen er 150 kb. Hvem har du hosted hos, de må da kunne hjælpe med at komme ind i opsætningen?

Fra Slagelse
Tilmeldt 28. Apr 11
Skrevet kl. 20:33

Ok, jeg fik at vide fra Dandomain at bredden skulle som udgangspunkt være 600, men jeg vil prøve din formel.....

Det er inde på Dandomain, jeg ikke kan finde ud af at komme ind og redigere og sætte produkter ind igen. Jeg er vist bare ved at være træt, har kørt på siden kl 7 imorges hihi

Fra Randers
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 117
Fra  webnoerd.dk WEBNØRDERNE Skrevet kl. 10:10

Hej

hvis du smider mig et link i en PM eller en mail til et par eksempler på hvor det ikke virker, samt en forklaring på hvad du prøver at opnå skal jeg gerne tage et hurtigt kig på det. :)

Fra Slagelse
Tilmeldt 28. Apr 11
Skrevet kl. 10:34

Hej Rene

Tak men jeg tror jeg har løst problemet. Men vil rigtig gerne vende tilbage hvis jeg alligevel for problemer

Mange hilsner

Pia

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)