hvordan får jeg "Share" funktionen på min hjemmeside til altid at vælge 1 fast billede som jeg selv bestemmer hvad skal være? Lige nu shares min side og den tager et billede fra min annoncør? Hvad kan man gøre?
Det jeg mener er at hvis jeg f.eks. har en side hvor der er en "Synes godt om" knap på f.eks. på en artikel jeg har lavet. Når jeg så klikker synes godt om, bliver den postet på min Facebook profil. Det som den gør er at den også vælger et billede fra min side, i dette tilfælde tager den banneret fra min annoncør og poster med på min væg.
Hvordan får jeg "Synes godt om" funktionen til altid at vælge et andet billede som jeg selv beder den om?
I stedet for at tage min anoncørs banner så vil jeg have den til at tage et billede, som evt. kunne være gemt på serveren eller som er på siden!
Den løsning må jeg lige lure på, selvom det ikke er min stærke side.
Jeg har samme problem, hvis en kunde er på et af mine produkter og vælger at trykke "synes godt om" det produkt, så viser den f.eks "BESTIL NU" knappen istedet for produkt billede.. Men det kunne være lækkert hvis den kunne fast vælge selve produkt billedet..
Men den løsning virker noget besværlig .. Det er ihvertfald ikke min stærke side.. damn :)