Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Når side deles på hjemmeside til FB vælger den et random billede??

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Feb 11
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej herinde

hvordan får jeg "Share" funktionen på min hjemmeside til altid at vælge 1 fast billede som jeg selv bestemmer hvad skal være? Lige nu shares min side og den tager et billede fra min annoncør? Hvad kan man gøre?

Håber på en hurtig hjælp!

Tilmeldt 24. May 11
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 18:18

Har du et link til din hjemmeside, så det tydeligere fremgår hvad du helt konkret mener?

MVH
Martin, OneSide.dk

Tilmeldt 21. Feb 11
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 18:27

Det jeg mener er at hvis jeg f.eks. har en side hvor der er en "Synes godt om" knap på f.eks. på en artikel jeg har lavet. Når jeg så klikker synes godt om, bliver den postet på min Facebook profil. Det som den gør er at den også vælger et billede fra min side, i dette tilfælde tager den banneret fra min annoncør og poster med på min væg.

Hvordan får jeg "Synes godt om" funktionen til altid at vælge et andet billede som jeg selv beder den om?

I stedet for at tage min anoncørs banner så vil jeg have den til at tage et billede, som evt. kunne være gemt på serveren eller som er på siden!

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 18:41

Du finder løsningen her. Du kan endda benytte billeder som slet ikke bruges på siden, som jeg har gjort på tv pakker dk

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 18:59

Den løsning må jeg lige lure på, selvom det ikke er min stærke side.

Jeg har samme problem, hvis en kunde er på et af mine produkter og vælger at trykke "synes godt om" det produkt, så viser den f.eks "BESTIL NU" knappen istedet for produkt billede.. Men det kunne være lækkert hvis den kunne fast vælge selve produkt billedet..

Men den løsning virker noget besværlig .. Det er ihvertfald ikke min stærke side.. damn :)

Mvh
Martin

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 19:07

Besværlig ? Det kunne ikke være nemmere :-)...

<meta property="og:image" content="http://www.tv-pakker.dk/facebook.gif" />

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)