Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sponsor til netradio søges

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

hej er der nogen der vil sponsorer penge til mig netradio da jeg
mangler penge til koda og ncb licens Jeg håber, at godhjertede
mennesker vil hjælpe mig økonomisk med radioen

Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 11
Indlæg ialt: 192
Fra  Kamikaze Software Skrevet kl. 16:27

Jeg er rimelig sikker på, at der var en der meldte sig i en af de tidligere tråde hvor du har bedt om sponsorat. Han ville bave have stillet noget sikkerhed for at brugte pengene til det egentlige formål og lign., så vidt jeg husker. Så hvis du går tilbage til nogle af dine gamle tråde og kigger svarene igennem er jeg sikker på du finder det :) Held og lykke med det.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 16:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Måske lidt mere "kød på" ville hjælpe dig også ... folk smider sjældent penge efter et projekt baseret på 3 linier usammenhængende tekst smaskfyldt med stavefejl og en standardavatar.

Lav en forretningsplan og svar på flg.

1. Hvordan financieres radioen pt? 
  2. Er den opstartet eller er det et project?
  3. Hvordan ser den økonomiske plan ud? Skal du ende med at være selvfinancierende eller vil du leve af almisser?
  4. Hvad får din sponsor for de penge han lægger? Reklamer? Omtale? God følelse i maven?
  5. Hvilken målgruppe har din radio?
  6. Hvilke forudsætninger har DU for at drive radio?
  7. Hvilken type indhold vil du have på radioen? Nu siger du Koda, det får mig til at tænke i mainstream?
  8. Hvad med teknikken? Har du udstyr? Servere? Båndbrede? Kan du finde ud af at bruge det?
  9. Hvor meget tid bruger du på din netradio?

Find selv på flere :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:04

Hvordan financieres radioen pt? ved annoncer og reklamer

Er den opstartet eller er det et project? opstartet

Hvordan ser den økonomiske plan ud? Skal du ende med at være selvfinancierende eller vil du leve af almisser? leve af selvfinancierende

Hvad får din sponsor for de penge han lægger? Reklamer? Omtale? God følelse i maven? vi lave en store banner på siden og han bliver også vært på radioen

Hvilken målgruppe har din radio? Målgruppen ligger primært i alderen 15-25 år, men bredt set er det dét festglade publikum, som vi henvender os til.

Hvilke forudsætninger har DU for at drive radio? ved en del om netrado

Hvilken type indhold vil du have på radioen? Nu siger du Koda, det får mig til at tænke i mainstream? hvad mener du

Hvad med teknikken? Har du udstyr? Servere? Båndbrede? Kan du finde ud af at bruge det? ja

Hvor meget tid bruger du på din netradio? 10 timer

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)