Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pointsite til salg med 2126 brugere (Ikke aktiv side pt.)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 844
Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har valgt at sætte mit pointsite til salg, da dette ikke bliver vedligeholdt på grund af manglende tid.

Om pointsitet;

Det bliver hostet af MCB.dk , som leverer en stabil og hurtig server og selve sitet er bygget op I deres anerkendte CMS system Masterpiece..

Pointsitet har 2126 brugere, men har stået stille de sidste 5 måneders tid. 

1681, af brugerne ønsker at modtager nyhedsbreve, og der er som regel stor respons på disse.

Pointsitet er nemt at bruge og er sat op til følgende netværks;

• Webgains
  • Guava
  • Euroads
  • AdPepper
  • MM Medier
  • Adfair
  • Mikkelsenmedia

Pointsitet kørte med en aftale med Betsson, at brugerne kunne få deres optjente penge udbetalt til deres Betsson konto, men aftalen med Betsson er stoppet. Dette skyldes at vi ikke kunne enes, og deres udbetalinger forløb ikke tilfredsstillende.

det er også muligt at lave pointsitet om til at handle om andet end spil, og istedet fokuserer på produkter eller lign.

Der medfølger en facebook gruppe + fanside
Facebook gruppen består af: 535 medlemmer
Fansiden består af: 115 medlemmer

MCB som står for driften af pointsitet tager 6000 årligt ex. moms, der er betalt til og med 30.06.11.

I er mere end velkomne til at sende en PB med spørgsmål og bud.

Adressen til pointsitet findes her       

________________________________________________________________________________

LAV PRIS, SÅ NU HAR DU MULIGHEDEN FOR AT FÅ DEN "NÆSTEN" GRATIS! - SKAL VÆK I DENNE MÅNED!

Skriv en PB, for pris.

________________________________________________________________________________

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Skrevet kl. 21:11

Så er alle PB besvaret, skulle jeg have glemt dig, så skriv endelig

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Skrevet kl. 15:02

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Skrevet kl. 14:02

Sidste change for at aflægge bud i dag

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 14:21

Denne side kan da umuligt være lovlig. Har du ikke hørt fra Danskespils advokat?

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Skrevet kl. 23:00

Hej Remy,

Der er intet ulovligt ved siden. Og nej har jeg ikke.. Har selv løbende haft min egen advokat til at kigge på den.

Fra Aalborg
Tilmeldt 8. Feb 11
Indlæg ialt: 93
Fra  Easy Match ApS Skrevet kl. 23:08

Der må da stadig være en del afflicate kunder, hvorigennem du modtager rakeback hvis de spiller på sitet, ved et salg hvad så med de aftaler?

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Skrevet kl. 23:10

Rackeback aftalen er lukket, og skulle laves fra bunden af.

Min egen Rackeback lukkede jeg da vi stoppede aftalen med Betsson

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)