Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sælges: International "Få høje karakterer" blog

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Præsentation:
For et års tid siden startede jeg en række hjemmesider op for at lære Adsense, affiliate og hele det marked at kende. Et par af siderne fik succes og tjener i dag glimrende med penge, mens andre ikke klarer sig så godt.

En af de sider som klarede sig "middel-godt" er en side jeg ønsker at sælge. Grunden til jeg vil sælge den er at jeg ikke har tiden og interessen i at køre bloggen.

Sitet:
Domæne: www.GetGoodGradesHow.com

Siden har 57 blog indlæg, gennemsnitligt 300-400 ord. Omkring 30 af dem er skrevet af en tysk freelancer, som er af god engelsk kvalitet. De resterende er skrevet af mig.

Sitet har 139 links (se Yahoo Site Explorer). Det ligger i top 10 med ordene "Good Grades", "Get good grades" og jeg mener den kæmper godt med "How to get good grades". Med forholdsvis lidt linkbuilding burde en top #1-3 være realistisk, og på den måde hive et par tusinde besøgende om måneden.

Sitet er OK besøgt. Omkring 15-20 unikke besøgende om dagen. Se Google Analytics udklip her: http://i53.tinypic.com/euf05y.jpg .
Hvad man hurtigt bemærker er en MEGET høj afvisningsprocent og en meget lav procent som kommer tilbage. Det er jeg overbevist om man på forholdsvis kort tid kan ændre:

• Saml nogle af artiklerne fra bloggen, skriv dem lidt sammen og lav en god guide til højere karakterer (det ville gøre folk havde noget at komme tilbage til)
  • Få designet ændret lidt (nyt wp theme måske) så folk faktisk har lyst til at besøge siden (lige nu er der for mange reklamer og for lidt godt content)
Siden har 71 skrevet op på nyhedsbrevet, som du selvfølgelig får email adresser på.
Potentialet:
Det som siden har behov for er en hård gennemgang og lækre detaljer. Designet skal optimeres, reklamer skal fjernes og der skal bruges lidt tid på linkbuilding/splittesting osv.
Det er noget som kan klares på forholdsvis kort tid, hvor jeg skulle mene en passiv indtægt er meget realistisk. Ved at sælge Clickbank produkter burde man kunne tjene en del. Grunden til jeg selv gør det er at jeg på ingen måde har motivationen eller tiden til at gå i krig med dette site.

Pris:
Jeg er meget åben overfor alle bud. Jeg er også villig til at sælge det ret billigt, da jeg bare gerne vil have det ud af min portefolie. 

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Fra frederiksværk
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 921
Skrevet kl. 15:36

hvad er ret billigt for dig ?

jeg mangler en investor eller 2 til at starte mit projekt

http://www.amino.dk/forums/t/96207.aspx

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 15:42

Kom med et bud! :-)

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)