Præsentation: En af de sider som klarede sig "middel-godt" er en side jeg ønsker at sælge. Grunden til jeg vil sælge den er at jeg ikke har tiden og interessen i at køre bloggen. Sitet: Siden har 57 blog indlæg, gennemsnitligt 300-400 ord. Omkring 30 af dem er skrevet af en tysk freelancer, som er af god engelsk kvalitet. De resterende er skrevet af mig. Sitet har 139 links (se Yahoo Site Explorer). Det ligger i top 10 med ordene "Good Grades", "Get good grades" og jeg mener den kæmper godt med "How to get good grades". Med forholdsvis lidt linkbuilding burde en top #1-3 være realistisk, og på den måde hive et par tusinde besøgende om måneden. Sitet er OK besøgt. Omkring 15-20 unikke besøgende om dagen. Se Google Analytics udklip her: http://i53.tinypic.com/euf05y.jpg .
Siden har 71 skrevet op på nyhedsbrevet, som du selvfølgelig får email adresser på.
Potentialet:
Det som siden har behov for er en hård gennemgang og lækre detaljer. Designet skal optimeres, reklamer skal fjernes og der skal bruges lidt tid på linkbuilding/splittesting osv. Det er noget som kan klares på forholdsvis kort tid, hvor jeg skulle mene en passiv indtægt er meget realistisk. Ved at sælge Clickbank produkter burde man kunne tjene en del. Grunden til jeg selv gør det er at jeg på ingen måde har motivationen eller tiden til at gå i krig med dette site.
Pris: Jeg er meget åben overfor alle bud. Jeg er også villig til at sælge det ret billigt, da jeg bare gerne vil have det ud af min portefolie. |
hvad er ret billigt for dig ?