Når vi sender varer til kunder, foregår det i dag sådan, at vi sender varene først og faktura efterfølgende med posten.. Det har fungeret fint nok, men i øjeblikket har vi stor kundetilgang og det betyder desvlærre, at der følger et par "u-ærlige" kunder med ind imellem, som ikke betaler deres regninger til tiden eller set ikke betaler... Vores kunder køber gennemsnitligt for 1000-2000 kr., dvs. ikke helt nok til at det kan betale sig at hive dem i retten, hvis de ikke betaler deres faktura, og vi bruger enormt meget tid på at ringe og sende kontoudtog, rykkere, osv.. Vi er ved at få lavet hjemmesiden om, så man kan betale med dankort og vi regner med, at vi vil lade nogle kunder betale forud og andre "sikre" kunder få konto med kredit.. Vi har haft en konsulent fra RKI ude, men de var sindsygt dyre og det koster 60-100 kr pr kunde at kreditvurdere dem.. Alt for meget, når nogle kunder kun køber for fx 300 kr. Mit spørgsmål er så... Hvad gør i andre? Er der nogen som kender et sted a lá Ribers, som er billigt og effektivt? Eller har andre forslag til hvordan vi opdeler kunderne og vurdere om de kan få kredit eller ej? Mvh. Nina |
Hejsa
Ja vi har en løsning som kun koster ca det halve.
Send mig en PM så kan jeg samsætte et godt tilbud til dig.
mvh
michael