Mvh Esben |
Mon ikke jeg kan finde et par stykker ud over vores eget risteri :-)
Hvad har du i tankerne?
Hej fra Søren
Mon ikke jeg kan finde et par stykker ud over vores eget risteri :-) Hvad har du i tankerne? Hej fra Søren
|
Det skal være ekstra god og helst også fairtrade kaffe.. Jeg kan godt lide hvis det stammer fra afrika, så det er lidt eksotisk! Har du nogle forbindelser? Mvh Esben |
Ikke lige fairtrade . Men hvis den kan bruges så kan vi helt sikkert finde en fair pris til dig. http://tekanden.com/128_Red-Mountain-Instant-kaffe-100g.html |
Hej Esben Vi er selv råbønne importør og det er dirkete fra de enkelte kaffeplantager og så er vi et risteri og endelig så har vi åbnet vores første 'kaffe showroom' i det nordlige Århus. De betingelser som du nævner er jo lidt brede :-) Hvad du skal anvende kaffen til og i hvilke mængder? Nu kender jeg jo branchen temmelig godt så mon ikke jeg kan finde en egnet leverandør til dig. /Søren |
Det tætteste på Afrika vi har er fra syd Italien: Italiensk Kaffe |
Hej Esben, Kaffeselskabet er altid klar til og give en hjælpende hånd til nystartede, kig lidt rundt inde på vores hjemmeside og se om du kan finde noget spænende, vi har kaffe fra stort set hele verden, og der ligger en historie bag det hele. www.kaffeselskabet.dk |