Hej Jeg er ny her på Amino, og har brug for lidt vejledning til hvordan jeg bedst muligt vælger den rigtige markedsføring. Jeg fremstiller naturlige hudplejeprodukter uden kemiske/syntetiske stoffer, uden parabener og uden farvestoffer men med dejlig duft af æteriske olier, til alle typer kvinder. Jeg har fået lavet nogle fantastiske opskrifter i England på 14 forskellige produkter såsom ansigtscremer, bodylotion og ansigtsmasker. som jeg skal fremstille og sælge fra en webshop. Jeg har har 10.000 kr for at få designet en hjemmeside www.freshbynature.dk hvor jeg stadig mangler at indsætte nogle beskrivelser af produkter og sætte nye billeder ind (som jeg skal have taget af en prof. fotograf, der er måske nogle her på amino som kan anbefale en). Der var en del mere som jeg selv skulle lave, som jeg ikke var klar over, så det tager noget længer tid end beregnet at få den færdig. Men det her med markedsføring er et stort emne og jeg ved ikke helt hvad jeg skal vælge? Annocering i magasiner, aviser eller nettet Budgettet er ikke så stort og jeg har fuldtids arbejde ved siden af så ike så meget tid heller. Er der nogen der kan hjælpe? Tak på forhånd. Dorte
|
Hej Dorte
Du har allerede selv fat i nogle af de rigtige ting.
SEO
Selvfølgelig. Det kan være et stort arbejde, men en hurtigt gennemgang af dit site afslører nogle lavt hængende frugter. Tag denne side som eksempel:
http://www.freshbynature.dk/10-skin-.html
- Filnavnet "10-skin-.html" er ikke sigende for produktet - det bør det være
- Overskriften "Facial Creme Intensive Collagen Boost" skærer mig også i øjnene. Tænk over, om det virkelig er det, dine kunder vil søge/google på? Overskriften skal også være sigende.
- Overskriften bør placeres i et <h1>-tag i HTML-koden i stedet for <h2>.
- I afsnittet "Mere info" kan du med fordel da lægge en <h2> overskrift ind, som kan minde om - men ikke være den samme - som din <h1> overskrift
- Alle filnavnene på billederne, bør også være sigende for produktet