Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis Affiliate Systemer

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Jul 10
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har gået lidt med tankerne om at starte en side op der skal køre med affiliates, er der nogle der kan anbefale nogle CMS systemer i PHP der er nemme at anvende til dette formål?

Sidernes indhold vil være noget i stil af blogs, mindre fora, og andet sjov.

Dbh
Nicolai

Fra Skive
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 663
Fra  FoliePartner.dk Sjovegadgets.dk Skrevet kl. 22:34

wordpress er nemt og der findes ekstremt mange temaer, og man kan hurtigt få lavet en flot blog. Kan godt hjælpe lidt:)

Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering.
Skal jeg også hjælpe dig?

Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 22:53

Hej Nicolai.

Ja, jeg vil også anbefale Wordpress, det er nemt og hurtigt, og der findes et utal af temaer og plugin´s bl.a. til automatisk rotation af bannere.

Held og lykke med projektet!

Dbh Tom

Fra Værløse
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 305
Fra  Sushibutik.dk Skrevet kl. 09:08

Hej

Jeg bruger også Wordpress og det virker som det bedste system, specielt hvis man ikke er en IT-haj.

Har testet med Joomlawww.billigtindkøb.dk men det er jeg gået sur i. Det er ikke logisk på samme måde som Wordpress og er ikke lige så overskueligt (eller også har jeg arbejdet for lidt med det).

Wordpress bruger jeg på følgende sider:

www.billigtisverige.dk

www.frifragt.dk

www.avbloggen.dk

www.tjenpengeonlinenu.dk

og et par andre sider.

Min anbefaling går på Wordpress og herinde findes også mange, som kan hjælpe dig på vej.
Selv startede jeg op med at købe en Wordpress side af Anders Saugstrup, som også er herinde. Det gav mig et godt grundlag at arbejde udfra og jeg brugte ikke tiden på at sætte siden op, og jeg kunne istedet have fokus på indholdet.

Min investering på første side er tjent hjem mere end 100 gange og jeg var hurtigt i gang.

God fornøjelse.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)