Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.Facademaler.dk sælges

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

For knap et år siden lavede jeg sitet www.Facademaler.dk til en bekendt som er bygningsmaler. Han er nu stoppet p.g.a. en arbejdsskade, så domænet sælges.

Der er ikke reklamer eller Adwords på sitet, så der er ingen indtjening (hvilket heller ikke var meningen), ligesom der heller ikke er brugt reklamer for at skaffe besøgende. Sitet er udelukkende blevet brugt som reference ved kundehenvendelser.

Jeg får 2-4 henvendelser ugentligt fra husejere som ønsker tilbud på malerarbejde, samt fra malere som søger job.

Da jeg ikke har tid og lyst til at videresende kundehenvendelser til relevante malerfirmaer, sætter jeg nu domænet til salg.

Prisen er kr. 1.500

Sitet sælges privat så der er ingen moms.

Hosting hos Web10 (kr. 285,- årligt) og DK-Hostmaster (kr. 45,- årligt) er betalt et år frem.

Statistik kan ses her:

Henvendelser besvares ikke her, men via annonce på DBM her:
http://www.dbm.dk/advert.asp?cat=3&s=97&id=24177

Du er også velkommen til at sende en email til kr@dbm.dk

Mvh. Kurt

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 09:57

Seneste stats (frem til 18. juni 2011):

Mvh.

Kurt

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 10:20

ditbrugtmarked:

Hej.

For knap et år siden lavede jeg sitet www.Facademaler.dk til en bekendt som er bygningsmaler. Han er nu stoppet p.g.a. en arbejdsskade, så domænet sælges.

Der er ikke reklamer eller Adwords på sitet, så der er ingen indtjening (hvilket heller ikke var meningen), ligesom der heller ikke er brugt reklamer for at skaffe besøgende. Sitet er udelukkende blevet brugt som reference ved kundehenvendelser.

Jeg får 2-4 henvendelser ugentligt fra husejere som ønsker tilbud på malerarbejde, samt fra malere som søger job.

Da jeg ikke har tid og lyst til at videresende kundehenvendelser til relevante malerfirmaer, sætter jeg nu domænet til salg.

Prisen er kr. 1.500

Sitet sælges privat så der er ingen moms.

Hosting hos Web10 (kr. 285,- årligt) og DK-Hostmaster (kr. 45,- årligt) er betalt et år frem.

Friske tal fra statistikken ses ovenfor.

Jeg har i juni måned modtaget 11 henvendelser fra brugere som ønskede tilbud på renovering og maling af husfacader / hele ejendomme. Alle er videresendt til forskellige lokale håndværkere.

Mvh.

Kurt

Tilmeldt 19. Dec 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:02

VIL DU VÆRE SØD OG KONTAKTE MIG PÅ FYNGRUPPEN@GMAIL.COM FOR NÆRMERE SNAK HEROM ?

MED VENLIG HILSEN

KIM RASK

FACADEMALEREN

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)