Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny web shop/ butilk søger investor mm

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 24. Feb 11
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino Bruger

Jeg er en kvinde på 28 år der er bosat i dejlig københavn.

I et års tid har jeg sat et projekt igang, som består af, at etablere en trend butik til kvinder men en specifikt mål gruppe.¨

Til butikken har jeg fået en rigtig go ide om hvordan jeg vil få min omsætning til at køre rund..

Kender en del i musik og event branchen, som er meget villig til at hjælpe mig med reklame og hvor mit tøj kan medvirke i de forskællig musik video osv..

Det jeg mener med events er , at butikken kommer til at afholde hemmelig VIP event for min portentiale kunder, så som VIP tur på de populære Nat klubber mm..

Til disse event kommer der meget mere.. hver anden uge er der noget nyt på programmet.. har fået en del aftaler hjem, i disse aftaler skal jeg ikke yde en krone, da de selv søger for at skraber deres egen penge ind..

Vil ikke røbe mere. Søger en investore/ partner eller nogen som ønsker at hjælpe en single mom med at skabe succe omkring sig, og flere arbejds pladser. Har lige startet en web shop som er ved at blive endu bedre med en proffesionel hjemmeside som bliver udarbejdt færdig her om 2 uger.. og aldere nu har jeg fået samarbejds aftaler..

Men har en problem og det er at bringe pengende ind så der kan købes vare... Hvis du kan hjælpe med det financiele eller hvis du har nogle vare der bare er lige det jeg søger så er i bare så søde hvis i smider en hilsen til mig :D

Må i have en rigtig dejlig dag og super dejlig vejre :D

Tilmeldt 25. Mar 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 18. Jun 09
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 24. Feb 11
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej .. tak for dit indlæg

HVis du har tid kan vi mulig lave en telefon møde hvor jeg bedre kan udybe mig selv... har lige fået en rigtig go aftale hjem med et lille musik pruducent hvor jeg skal suplere dem med mine var og idere. og ja der kommer go penge ud af det..

Er lige blivet samarbejds partner

og nu er der en mere der vil have mig..

mit mobil nr er 71678686 evt sender jeg en mail i aften :D

Super go dag

Fra København
Tilmeldt 10. Jul 08
Indlæg ialt: 36
Fra  PF Web Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne bestemt også tænke mig at høre lidt mere om dit projekt.

Send en mail på peter@pfweb.dk, hvis du har lyst ;)

Fra København
Tilmeldt 24. Feb 11
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej peter..

er det en win win situation hehe ? kan skrive en masse og fortælle rigtig meget,

men spørgesmålet er hvad jeres stilling er..

har fået en del henvendelser hvor folk bare gerne vil høre.. og så er deres svar : jamen det lyder fint held og lykke men vi har desværre ikke økonomien til at hjælpe vi vil bare høre..

Man bliver sådan lidt ked af når man bruger så meget tid på at forklar og skrive det man brænder for ..

kan du føl mig??

Fra København
Tilmeldt 10. Jul 08
Indlæg ialt: 36
Fra  PF Web Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Zaneta.

Jeg kan sagtens følge dig, og jeg forstår godt, at det kan være surt at få henvendelser fra folk der bare vil "høre mere". Især når du skal bruge så meget tid på at svare dem i stedet for at arbejde med det du brænder for.

Dog er jeg stadig interesseret som investor, så hvis du skriver en hurtig mail, så skal jeg nok skrive en masse om mig selv.

Mange hilsner
Peter

Fra København
Tilmeldt 24. Feb 11
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej..

er det ikke en aftale jeg skriver i morgen.. min datter har været vågen siden kl 6 og jeg har arbejdet på musik video som stylist hele dagen puhaa og har 4 inu...

 

men i morgen for du den fulde beskrivelse..

Mange tusind tak for forståelsen :D

go aften..

Fra København
Tilmeldt 10. Jul 08
Indlæg ialt: 36
Fra  PF Web Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er helt i orden.

Hav en super god aften :)

Fra København
Tilmeldt 24. Feb 11
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er alle e-mail sendt ud :D

Husk at tjekkers jeres mails

Ha nu en dejlig dag :D

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)