Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markeder i spanien?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Nov 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 00:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi er et internet firma, der pt handler vores vare hjem fra kina

(smykker og ure)

men vi har nu igennem flere hørt at det kunne ebtale sig at køre til spanien istedet

hvor kineserne flere steder står og sælger tingene, og vi vil kunne få papire på det så vi kan trække momsen, hvilket vi ikke kan nu

Men er der nogen der ved hvor de befinder sig dernede?

hvor er de bedste steder at tage hen?

Vh

Emilogbaring I/S - Sara

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12914
Skrevet kl. 12:25

emilogbaaring:

hvor kineserne flere steder står og sælger tingene, og vi vil kunne få papire på det så vi kan trække momsen, hvilket vi ikke kan nu

Hvad mener du med at du ikke kan trække momsen fra nu?  Man betaler jo ikke moms af vare som er importeret fra udlandet!

Hvad for noget metal er smukkerne lavet af ?

Mvh

Ravn

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 602
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 12:37

emilogbaaring:

Men er der nogen der ved hvor de befinder sig dernede?

hvor er de bedste steder at tage hen?

Vh

Emilogbaring I/S - Sara

Der er cirka 1 milliard markeder i Spanien, og der er masser af muligheder for at komme af med alt muligt :-) 

Jeg kender mest til området syd for Alicante, og her er der markeder året rundt. Da vi var dernede i januar, var vi på marked, og der var propfyldt. Selvfølgelig er der flere markeder om sommeren, og der er formentlig flere mennesker til at købe tingene.

Vi fik vores informationer om markeder fra de lokale engelske aviser. Jeg mener de hed noget i stil med Costa Blanca News...

Jeg mener dog ikke at jeg så nogle kinesere, der solgte noget, det var primært lokale.

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 8. Oct 10
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 12:44

Kender mest området omkring Fuengirola - Estepona, hvor der er masser af markeder. Men jeg synes det er lokale og afrikanere som står ved boderne, har aldrig set en kineser, så vidt jeg husker...

Dbh. Rasmus

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)