Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så er Amino Cookie klar ;-)

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Greve
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 553
Fra  dymagic Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Skovsende:
Måske skal man spørge: Må vi lægger cookie på din computer? JA/NEJ, Hvis nej må vi da lægger cookies på din computer der husker dine svar? JA/NEJ, Hvis nej må vi da lægger cookies på din computer der husker dit nye svar? JA/NEJ, Hvis nej må vi da lægger cookies på din computer der husker dit nye svar? JA/NEJ :D

Hvorfor gøre det så besværligt?  Hvorfor ikke bare kaste en popup i hovedet på dem, der ikke har en cookie på hver eneste side?  Så hvis man siger NEJ TAK til cookie, så dukker den også op på næste side...

Så bliver brugeren vel så træt af det til sidst, at han vælger JA TAK Wink

Og helt ærlig... man kan jo i browseren nemt blokere for alle cookies, sætte den til at spørge, slette cookies.  I mine øjne udgør browserindstillingerne den "direkte og nemme adgang til at afslå og tilbagekalde".

Men en pernitten ikke-IT-kyndig advokat og dommer er måske ikke helt enig i det syn...

Fra Sæby
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 260
Fra  Happydays A/S Skrevet kl. 10:33

StarStarStarStarStar til Amino for en underholdende tekst...

Hvis jeg skulle lave loven, så omhandlede den KUN cookies på tværs af domæner (3ie parts cookies)
- Eller er det bare mig....?
Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 10:45

Det har Amino jo løst glimrende! Sjov og provokerende tekst.

Når det er sagt, sindssyg lov. Er der faktisk folk som IKKE tillader cookies på deres maskiner? Det lyder ikke helt intelligent.

Det bliver spændende at se hvordan lovens implementering kommer til at foregå de næste par måneder/år.

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:08

Også Yes fra mig til de tekster omhandlende cookies. Det er forrygende skrevet på en ærlig og kontant måde, der fik i hvert fald mig til at trække på smilebåndet

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)