Har sidste skoledag på fredag og vil høre om der var nogen der kunne skaff enogle billige karameller. |
Tyskland. Der koster det 30 kroner for 700g, det er vel okay? :-)
Mvh
David Bograd
Har sidste skoledag på fredag og vil høre om der var nogen der kunne skaff enogle billige karameller. |
Tyskland. Der koster det 30 kroner for 700g, det er vel okay? :-) Mvh David Bograd |
Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.
Tjek Bograddesign.dk for mere info!
De normale firkantede karameller koster 24 kr/kg hos Fleggaard... |
Billige designer Solbriller hos Customfit.eu
Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.
Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.
Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...
Hvorfor ikke prøve noget alternativt? Hvad med at kaste med flødeboller? Tomater? eller meloner? |
meloner til 30kr. stk'et??? Så skal der sgu ikke kastes med mange før man er bundfallit flødebollerne eller tomaterne lyder bedre, men mon ikke han bliver lidt upopulær hos de små poder når de får klasket sådan en varm flødebolle i krydderen Ellers god dag til jer alle sammen, min bus stopper lige om lidt og så hedder det ellers dansk skriftlig prøve |
Mejner Therkildsen
Lidt gammel tråd - men aktuel ca. en gang om året :) Jeg kan levere til dkk 99,- pr. kilo - og lidt billigere hvis mængden er god ... Til info er det ikke lovligt at købe dem i tyskland uden afgifter og moms, for at uddele dem. Men - der sker sandsynligvis ikke noget ved det desværre.
|
Jesper du må gerne kontakte mig, så tror jeg godt vi kan få lavet en aftale! :) mads@bjergoe.com |
jeg er interesseret :) |