Goddag kære amino folk. Det er med sorg i hjertet at jeg desværre må erkende jeg ikke har den fornødne tid til at køre mit website til succes. Korte facts om websitet : System: Wordspress tilpasset med diverse plugins. Alle tekster er unikke, og er skrevet af mig selv, (jeg arbejder i branchen) Der er lagt mange timer i tekst arbejdet og research. Ved kommende der har sat bloggen op, har udtalt sig at der er blevet onpage SEO, om det passer eller ej skal jeg ikke gøre mig klog på. Meningen med sitet var en blanding af affiliete og informationssite. Feriehus branchen er gået hen og er blevet en jungle for de danske familier, og siden er lavet for at kunne svarer på de mest almindelige spørgsmål.
Sitet egner sig godt til adsense, og leads kampagner, derudover kan man få et booking system integreret på sitet ved en af danmarks største udbydere indenfor feriehus branchen, her får man 3,5% i avance pr. booking. Hvordan er konkurrencen så på markedet? ja konkurrencen er forholdsvis stor, men mange kæmper om de samme ord, og vælger man at skille sig lidt ud fra flokken, burde der kunne hentes en del besøgende på søgeord. Det er lidt trist at skulle give et projekt fra sig inden man selv får lov at forsøge sig med det, men sådan er det nu desværre engang. Spørgsmål så spørger i bare jeg lover dog ikke jeg kan svarer :), Sitet er www.FeriehusIndex.dk Pris ide. 3000 kr. Er du hurtig kan du få et gavekort med på 750 kr til google, det skal dog anvendes før d. 1 maj. Mvh Thomas |
Apropo trafikken, har jeg ikke haft interesse i den, så vi siger 0 besøgende, så er jeg på den sikre side.
Og adwords gavekortet re selvfølgelig d. 1 juni! :), og ikke 1 maj.
Jeg er også interesseret i at bytte med noget. Alt har interesse.