Hej Står og skal til at åbne webshop. Leder efter nogen som kan udvikle en super god enkel webshop. Shoppen skal indholde produkter, fragt og betaling osv... Lad mig høre fra jer. /David |
Simpel webshop søges
Jeg har et firma der beskæftiger sig med udvikling af webshops. Du kan se referencer her: www.ctweb.dk/referencer Du er velkommen til at kontakte mig for en uforpligtende snak om dine muligheder på nettet. Venlig Hilsen Casper Thun |
/Casper
www.ctweb.dk - gør din virksomhed klar til fremtiden!
Hej :) Vi i OSOD Gruppen ville være glade for at hjælpe dig. Du er velkommen til at skrive til mig her på amino, eller til os på OSOD.dk, hvor du også kan se lidt referencer osv. Odense Support Og Design |
Check evt. også Jens Peder Knudsen fra Cubit Medialine - de er rigtig seje i Scannet's webshop2 løsning og magento. |
Det system jeg har på tekanden.com er næsten "færdig" udviklet. Hvis det har interesse. Smid mig en privat besked hvis det har. Så kan vi finde vi ud af hvilke krav du har som systemet ikke kan endnu. :) Ha en fortsat god aften / dag. |
Så vidt jeg kan se, så er der ingen referencer på jeres side? Desuden burde i rette jeres stavefejl, det staves referencer ikke referancer. |
Billige webløsninger!
Hej David,
Du er velkommen til at kigge forbi www.cetadesign.dk - ellers er du velkommen til at sende en mail til info@tk-datateam.dk så giver jeg gerne et aminotilbud på opgaven.
|
Hej David Du er også velkommen til at kigge forbi themebox.dk og se nærmere på vores tilbud. Venlig hilsen |
Hej David Hvis du søger et simplet webshop løsning kan mit firma tilbyde dig denne løsning, her kan du få en webshop for 489 kr/m, uden oprettelse gebyr. - vores løsning er incl. betalingsgateway og hjælp til Nets indløsningsaftale. Opsætning af designet gøres gratis som en del af services hvis du selv har en PSD design fil der kan leveres til os, hvis du skal have vores grafiker på kan han lave et shop design for blot 4500 kr. Du er velkommen til at kontakte mig for yderlige infomartion. |
Hej David Vi laver prof. hjemmesider og webshops. Stilrene og simple Seneste skud: Mvh |