Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO partner søges til nystartet webshop.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Skagen
Tilmeldt 3. Dec 06
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg har netop startet hjemmesiden legehjulet.dk

Det er en af danmarks største hjemmesider med løbecykler, 3 hjulede cykler, gå biler osv.

Jeg har i lang tid prøvet at sætte mig ind i SEO, Link building og hvad der nu ellers skal til for at komme op ad på google. Ved godt at det ikke kommer fra dag et, men har virkelig ikke den fjerneste ide om hvad man skal. Kan slet ikke finde ud af det.

Hjemmesiden er som sagt lige startet, har kun kørt adwords med et lille beløb om dagen i en uge, så der er ikke kommet nogle salg endnu. Der har dog været en del besøgende.

Jeg søger en som har forstand på SEO og kan bringe hjemmesiden godt op på googles rangliste.

Jeg selv vil stå for at vedligeholde varer, finde nye produkter, sende varer, lager osv...

Jeg har selv smidt en del tusinde kroner i dette, så vil du være medejer, skal du være parat til at invistere lidt penge, ca 10.000 kr i dette.. De penge vil gå til varelager.

Vil du ikke være medejer, men har en anden løsning, hører jeg også gerne fra dig...

Skriv helst en PM.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 09:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kim

Jeg skal lige forstå dig indlæg korrekt, søger du en SEO ekspert som skal smide 10000kr i til et varelager?

Jeg er lidt usikker på om du søger det eller du søger en SEO ekspert som skal søgeoptimerer din shop og betale dig 10k for det ?

/allan

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 09:41

Ja jeg må umiddelbart også indrømme at det virker som en pænt dårlig deal ... normalt plejer vi at FÅ penge for at arbejde ... ikke betale.

Sådan rent venligt ment, så ville jeg måske have overvejet konsekvenser af ikke at forstå sig på online markedsføring inden man kaster sig over at starte en webshop ... og når nu du slet ikke har haft salg endnu er det måske en falliterklæring at gå ud og sige at man ikke har tænkt sig at lære det.

Vil helt klart anbefale dig at du selv begynder at sætte dig ind i det ... Det er svært at finde dygtige folk der vil arbejde, gratis og endnu sværere at finde nogen der vil betale for det.

Fra Skagen
Tilmeldt 3. Dec 06
Skrevet kl. 09:44

Måske fik jeg ikke skrevet det korrekt. Din ide ville dog ikke være så dårlig :-).

Nej det jeg mente var, at jeg søger en som har forstand på SEO. Hvis vedkommende vil være partner, skal han stå for SEO delen og jeg vil stå for alt andet. Men da jeg allerede har smidt en del tusinde kroner i projektet, synes jeg det er mest fair hvis vedkommende også smider lidt penge i... De penge vil så gå til et varelager....

Håber det gav mening :-)

Fra Skagen
Tilmeldt 3. Dec 06
Skrevet kl. 09:49

Tak for de pæne ord Mikkel...

Men hvad gør man hvis man ikke forstår noget som helst af alle de smarte ord man bruger til det, hvis man ikke aner hvad man skal gøre eller hvor man skal gøre...

Siden har kørt i en uge, så ang salg, rolig nu....

Men hvis du kender et sted hvor du er sikker på at selv jeg vil kunne lære SEO, så vil jeg da gerne vide det.. Jeg har kigget på mange forskellige sider, søgt råd herinde, set videoer på youtube, men forstår det stadig ikke...

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 09:58

kim andersen:
Men hvad gør man hvis man ikke forstår noget som helst af alle de smarte ord man bruger til det, hvis man ikke aner hvad man skal gøre eller hvor man skal gøre...

Så vil jeg anbefale dig at hyre en SEO ekspert som kan ordne dette for dig.

kim andersen:
Men hvis du kender et sted hvor du er sikker på at selv jeg vil kunne lære SEO, så vil jeg da gerne vide det.. Jeg har kigget på mange forskellige sider, søgt råd herinde, set videoer på youtube, men forstår det stadig ikke...

Køb en af disse bøger :

SEO-LEX - Thomas Rosenstand

SEO 2.0 - Mikkel deMib Svendsen

Når du har læst disse 2 bøger er du perfekt rustet til at komme i gang.

/allan

Fra Skagen
Tilmeldt 3. Dec 06
Skrevet kl. 10:01

Tak for hjælpen Design-you....

Disse bøger, forklarer de hvad man skal gøre, hvor henne osv, når man som mig, ikke er så stærk teknisk ??

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 10:06

kim andersen:

Tak for de pæne ord Mikkel...

Så gør du det samme som når du ikke kan finde ud af at lave dit årsregnskab og din selvangivelse selv, går til en professionel.

Du er dog nødt til at have et minimum af kendskab til faget for at undgå at blive taget i røven af f.eks. en blodsuger som mig :) :p

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 10:07

kim andersen:
Disse bøger, forklarer de hvad man skal gøre, hvor henne osv, når man som mig, ikke er så stærk teknisk ??

Du kan jo download de gratis versioner der ligger og selv danne dig et indtryk før du køber.

SEO-LEX er efter min mening den mest pædagogiske, hvor 2.0 er lidt mere teknisk, men begge bøger er super gode og indeholder alt du skal vide når du går i gang.

Du skal nok finde dig en "partner" som kender lidt til  Presta Shop, her skal du bruge en webmand/programør eller en som kender til Presta Shop ....

Men SEO er ikke bare lige noget man fixer på 3 dage så er du advaret der ligger en del tid og tålmodighed i det.

/allan

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 10:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel Mikjær Christensen:
Du er dog nødt til at have et minimum af kendskab til faget for at undgå at blive taget i røven af f.eks. en blodsuger som mig :) :p

hahahah jeg har ikke flere stjerne men et stort smil på Big Smile

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)