Hejsa Jeg har netop startet hjemmesiden legehjulet.dk Det er en af danmarks største hjemmesider med løbecykler, 3 hjulede cykler, gå biler osv. Jeg har i lang tid prøvet at sætte mig ind i SEO, Link building og hvad der nu ellers skal til for at komme op ad på google. Ved godt at det ikke kommer fra dag et, men har virkelig ikke den fjerneste ide om hvad man skal. Kan slet ikke finde ud af det. Hjemmesiden er som sagt lige startet, har kun kørt adwords med et lille beløb om dagen i en uge, så der er ikke kommet nogle salg endnu. Der har dog været en del besøgende. Jeg søger en som har forstand på SEO og kan bringe hjemmesiden godt op på googles rangliste. Jeg selv vil stå for at vedligeholde varer, finde nye produkter, sende varer, lager osv... Jeg har selv smidt en del tusinde kroner i dette, så vil du være medejer, skal du være parat til at invistere lidt penge, ca 10.000 kr i dette.. De penge vil gå til varelager. Vil du ikke være medejer, men har en anden løsning, hører jeg også gerne fra dig... Skriv helst en PM. |
Hej Kim
Jeg skal lige forstå dig indlæg korrekt, søger du en SEO ekspert som skal smide 10000kr i til et varelager?
Jeg er lidt usikker på om du søger det eller du søger en SEO ekspert som skal søgeoptimerer din shop og betale dig 10k for det ?
/allan