| Hej. Da jeg har fået mulighed for at blive distributør i Danmark af te fra det engelske firma LFH, er jeg ved at undersøge afsætningsmuligheder, da det er store mængder der skal bestilles hver gang. Jeg sælger i forvejen deres produkter på min webshop og kunne godt tænke mig at udvide. Derfor henvender jeg mig til alle jer som har cafe, hotel, butik, kantine, webshop eller lignende type virksomhed som kunne tænde sig at sælge en ny type te (færdigpakket i salgsklare æsker) Det jeg søger er ikke nogen til at købe X antal æsker lige nu, da jeg ikke endnu har sagt ja til producenten. Det er for mange æsker hvis jeg ikke kan komme af med den. Jeg vil undersøge om der er interesse for det og så senere, hvis det bliver til noget, så lave aftaler med dem som er interesseret. Og hvis det ikke bliver til noget, ja så har det ikke kostet nogen noget :) Jeg har lavet en par pakker som jeg mener vil fungere fint som prøve pakker, så man kan se om det er noget man kan sælge i sin butik, eller hvad man nu har. Prøve pakke 1 : 60 æsker (blandet) - Pris skjult , få den i en PB Prøve pakke 2 : 20 æsker (blandet) - Pris skjult , få den i en PB Og skulle man ikke ønske at købe en pakke, så kan man købe enkelt æsker til normal pris på min webshop. Jeg forestiller mig at hvis det her bliver til noget, at man først skal bestille en af de to viste pakker til de priser vist. Efterfølgende bestillinger vil det så koste mindre end hvad de første prøve pakker gør med minimum bestilling på 12 per bestilling (12 = en kasse) Vejl. udsalgs pris per æske ligger på ca. 26 kr. inkl. moms. Jeg vil være til at forhandle med angående de pakker der. Udover at man ved efterfølgende bestillinger købe minimum 12 æsker, så er der også de her krav: Man skal have CVR nummer for at købe. Kunne det her lyde som noget interessant for dig og din virksomhed eller for dit personale. Så synes jeg du skal skrive en PB til mig, med dit CVR nummer, hvor du påtænker at sælge, samt hvor mange du forventer at bestille per måned. Hvis det bliver til noget, vil jeg kontakte dig for at høre om du stadig er interesseret på det tidspunkt. Har du spørgsmål, foregår de også i PB. Det er selvfølgelig svært at vide om man kan komme af med 10 eller 100 hver måned, ved det :) Du binder dig på ingen måde ved at skrive til mig, som sagt det er ikke sikkert det bliver til noget. Vil også lige gøre opmærksom på at denne te, ikke kan købes i nogle butikker i Danmark. Da jeg er eneste som får dem sendt til Danmark (ifølge producent) Skriv kun i privat besked tak, der kan jeg oplyse om priser også, hvis det har interesse. Obs: Der kan gå nogle dage før jeg svarer på de private beskeder, da jeg ikke er hjemme i kommende dage. | 
Skubber lige en enkelt gang til tråden. Der har været et nogle henvendelser og en enkelt har faktisk allerede bestilt, hvis der kommer nok med på den :)

Bliv gratis medlem
  Bliv gratis medlem

Opret bruger
Opret bruger