Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konstruktiv kritik ønskes af nylig startet webshop

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Mange tak.

Nu er hovedproduktet bryllup, og derfor er der lyserøde farver. Jeg er netop igang med at fjerne den mørkegrå/sorte farve fra siden, da den ikke passer ind. Men da det er et template, skal jeg ind og finde den i min template, og da jeg ikke er speciel ferm til det, må jeg prøve mig frem, men kender efterhånden de forskellige farvekoder, men det der sprog det skal jeg stadig lige "studse" lidt over ind imellem Cool

Mht. reklamationen/fortrydelses retten, har vi snakket med forbrugerstyrelsen, og da det er en specialsyet vare, kan vi med vores gode ret sige, at den ikke kan byttes eller fortrydes efter ordren er lavet og syningen er påbegyndt.

Dette gælder de fleste tilrettede varer. Ligesom du heller ikke kan købe en bluse i en butik, gå til en skrædder og få den syet så den passer dig og derefter fortryde købet Skype-Smile

Men altid dejligt med feedback Smile

Mvh. Lisbeth

Tilmeldt 30. May 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:40

Tillykke med din nye webshop, håber du får succes med den.

Generelt er jeg ikke en fan af dropdown menuer, som du bruger i toppen, da de efter min mening ikke er med til at højne brugervenligheden.

Jeg synes også umiddelbart at der er meget støj på siden og det ikke er nemt at danne sig et hurtigt overblik over dine varekategorier.

Det lyserøde link med teksten Køb "drukner" på siden og mange vil skulle lede efter linket og det gider langt fra alle.

Kontrasten mellem den hvide baggrund og den lyserøde tekst er ikke stor nok og det gør den sværere at læse.

Rigtig god ide at du har lagt måleguider på, det kan være med til at gøre nogle kunder mere trygge ved at købe.

Fra Aulum
Tilmeldt 12. May 09
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 13:13

Hej Lisbeth

Først: Din beskrivelse Om os er dejlig nem at overskue, en ting der lige springer mig i øjet

besvarer du en mail sent til dig fx. lørdag kl. 23.30 inden 24 timer. Du skriver mail besvares inden 24 timer.

Der er sider der ikke er opdateret: Tiarra, stylist og skrædder, empire, havfrue,det skaber ikke megen troværdighed. så deaktiver dem intil der er produkter

På siden, det syntes kunderne om allipa er der billeder men ingen statements, er det tilsigtet.

Billederne på forsiden, har du mulighed for at gøre så der kan klikkes på dem, det er frustrerende ikke at kunne ( har selv samme problem på mit site).

Øhh CRS? øverste menubjælke. hvor mange ved hvad det er?

Ellers rimelig nem at navigere rundt på, tingene kommer op i et fornuftigt tempi.

Dbh

Kenneth Aaen

www.legebakken.dk

Legebakken.dk      Kvalitet det betaler sig. 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:17

Hej.

cnp@webdesigncenter.dk:
Generelt er jeg ikke en fan af dropdown menuer

Har desværre ikke selv indflydelse på denne menu Sad

cnp@webdesigncenter.dk:
ontrasten mellem den hvide baggrund og den lyserøde tekst er ikke stor nok og det gør den sværere at læse.

Jeg har nu prøvet at ændre lidt mere med farverne.

Men tak for den gode kritik Wink

Mvh. Lisbeth

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:24

Hej Kenneth.

Mange tak Wink

Kenneth Aaen:
Du skriver mail besvares inden 24 timer.

Ja vi svarer på en mail indenfor de lovede 24 timer. 

Kenneth Aaen:
Der er sider der ikke er opdateret:

Vi har nu lagt Tiarras ind på siden, en anden side er slettet og 2 er inaktive Wink

Kenneth Aaen:
På siden, det syntes kunderne om allipa er der billeder men ingen statements, er det tilsigtet.
Det er meningen at kunderne her år mulighed for at sende os en mail med ris/ros og gerne et foto med deres kjole Yes Men vi har desværre endnu ikke nogen vi kan sætte derind.

Kenneth Aaen:
Billederne på forsiden, har du mulighed for at gøre så der kan klikkes på dem, det er frustrerende ikke at kunne ( har selv samme problem på mit site).
Tænker du her på det flash der kører?

Kenneth Aaen:
Øhh CRS?
Nej der er nok ikke mange der ved hvad det er, men synes da vi har fået en god beskrivelse der fortæller kunderne om det.

Mvh. Lisbeth

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 19:38

En webshop med kjoler skal jo ikke bare virke troværdig, men den skal virkelig sælge drømmen om en af de kjoler. Jeg synes, der er et problem med produktteksterne. Duplicate content er svært at undgå her.

Men der kunne gøres meget for at begrænse det problem ved at skrive smukke og forførende tekster om den enkelte kjole - og så skal hver enkelt kjole da også have et rigtigt navn! Det virker ikke særlig attraktivt at komme i kjole AKGO88 er noget i den stil. Der er nødt til at være lidt tekst, der fortæller om, hvor smuk kjolen er - også selvom du måske synes, billedet siger alt.

Jeg hjælper gerne med produkttekster, hvis du ikke synes, det er en opgave for dig, jeg har før skrevet produkttekster og sender gerne et par eksempler, hvis du ønsker det.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:56

Hej Louise

Du har helt ret... Det er meget svært at undgå duplicate content, og som der var en der skrev tidligere, så skal vi også prøve at undgå at putte indholdet i bokse.

Vi kan nok ikke komme udenom, at vi må have tal på kjolernes navne, men tænker om de skal inddeles i flere kategorier og med et eller flere navne til hver kategori. Vi har omkring 1000 kjoler i kategorien brudekjoler, men det er jo langt fra alle kjoler der er lagt op, og synes også det bliver for uoverskueligt hvis der kommer for mange op på siden.

Vi overvejer stadig hvad vi skal gøre med teksterne, men vil da helt sikkert have dig i tankerne. Men du må da meget gerne prøve at komme med et par eksempler, så vi kan se i hvilken retning du mener Wink

Mvh. Lisbeth

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 20:07

Jeg sender dig en PB, Lisbeth.

Fra Aulum
Tilmeldt 12. May 09
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 08:35

Hej Lisbeth

Allipa Deluxe:
Kenneth Aaen:
Tænker du her på det flash der kører?

Det var lige det jeg mente!

/Kenneth

Legebakken.dk      Kvalitet det betaler sig. 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:53

Hej Kenneth

Kenneth Aaen:
Det var lige det jeg mente!

Jeg ville gerne jeg kunne finde ud af det, men har først lige fået lært at lave flashen, så det andet må komme på et senere tidspunkt - og JA det er meget smart at man kan klikke på den, men det må desværre vente lide på mit eget site.

Mvh. Lisbeth

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)