Hejsa. Mange tak. Nu er hovedproduktet bryllup, og derfor er der lyserøde farver. Jeg er netop igang med at fjerne den mørkegrå/sorte farve fra siden, da den ikke passer ind. Men da det er et template, skal jeg ind og finde den i min template, og da jeg ikke er speciel ferm til det, må jeg prøve mig frem, men kender efterhånden de forskellige farvekoder, men det der sprog det skal jeg stadig lige "studse" lidt over ind imellem Mht. reklamationen/fortrydelses retten, har vi snakket med forbrugerstyrelsen, og da det er en specialsyet vare, kan vi med vores gode ret sige, at den ikke kan byttes eller fortrydes efter ordren er lavet og syningen er påbegyndt. Dette gælder de fleste tilrettede varer. Ligesom du heller ikke kan købe en bluse i en butik, gå til en skrædder og få den syet så den passer dig og derefter fortryde købet Men altid dejligt med feedback Mvh. Lisbeth |
Tillykke med din nye webshop, håber du får succes med den.
Generelt er jeg ikke en fan af dropdown menuer, som du bruger i toppen, da de efter min mening ikke er med til at højne brugervenligheden.
Jeg synes også umiddelbart at der er meget støj på siden og det ikke er nemt at danne sig et hurtigt overblik over dine varekategorier.
Det lyserøde link med teksten Køb "drukner" på siden og mange vil skulle lede efter linket og det gider langt fra alle.
Kontrasten mellem den hvide baggrund og den lyserøde tekst er ikke stor nok og det gør den sværere at læse.
Rigtig god ide at du har lagt måleguider på, det kan være med til at gøre nogle kunder mere trygge ved at købe.