Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pluklager tilbydes

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Feb 07
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Pluklager tilbydes

Er jeres web-shop ved at blive større og er den ved at forvandlet jeres hjem (som I før kunne have inviterede BO Bedre indenfor til en fotosession med god og stolt samvittighed) til et sandt lagermareridt. Trænger jeres web-shop til den fulde opmærksomhed for at udvikle sig, men mangler I tiden fordi I er ved at drukne i pakkeordre.

Løsningen er enkel

Outsource jeres lager til os.

B.2.C

Business : Det er jeres butik.!

I modtager bestilling fra kunden og videresender den til os.

I har tid og overskud til at blive større og tjene flere penge.

To: Vi er jeres lager!

Vi modtager jeres vare

Opretter dem i vores system

Pakker og sender dem til jeres kunde samme dag.

Customer: Er jeres kunde!

Kunden modtager varen.

Husk

En tilfreds kunde er en god kunde og gode kunder vender tilbage.

Info om jeres nye lager:

I 2006 solgte vi vores familiefirma gennem 5 år  i Københavns frihavn  hvor vi tømte containere,  og havde tilhørende lager samt arrangerede  transporter,  men vi manglede et pluklager.

Stedet er fundet .Opvarmet lagerlokaler med gode forhold, 700 m2, ideelt til formålet.

Vi tømmer stadigvæk containere og har daglig kontakt til en bred vifte af speditører og kan være behjælpelig for jer som skal have hentet varer hjem fra Østen.

Kontakt
Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 456
Fra  PACK2 Skrevet kl. 18:28
Hvordan ser det ud med priser ?
Tilmeldt 27. Feb 07
Skrevet kl. 13:21

Hej Christian

Priserne varierer efter størrelse

Antal varer Nr.( Efter et kig på din shop er jeg nået frem til at du ca har 70 varer nr. er det skudt nogenlunde rigtigt?)

Antal udsendte ordre pr mdr.

Varelagerstørrelse.

Specielle ønsker (gaveindpakning,  måske ikke nødvendigt i dit tilfælde ;) , vedlagte brochure, osv)

Hvis du kan give mig lidt konkrete oplysninger vil jeg meget gerne vende tilbage med et godt tilbud til dig .

Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 456
Fra  PACK2 Skrevet kl. 13:38
Lagermand, har sendt dig en PB.
Tilmeldt 27. Feb 07
Skrevet kl. 15:29
Hej Christian
Har sendt pm retur og håber du har modtaget den... kan ikke se at jeg har en udbox og om den er afsendt

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 01:33

Hmmm... jeg kunne godt være interesseret, men der er ingen kontaktoplysninger på jer Hmm 

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 10:55

jeg kunne også godt være lidt interesseret i priser... har ikke webshop endnu, men den er under opsejling og at kunne slippe for at pakke og sende vil lette arbejdet gevaldigt....

Tilmeldt 5. Mar 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 22:36

Jeg syn's jeres tilbud lyder interessant, da jeg starter export fra Sri Lanka, omkring 1 april 2008. Kunne jeres firma være en mulighed.har i Kontakter derude?

Har I nogen referencer, så jeg kan vurdere om det evnt er jer jeg vil bruge. En prisliste over hvad det koster f.eks at tømme en container en palle osv. samt hvad I koster i kvadratmeterplads. Hvad er jeres procentdel af ydelsen for at sende pakker ud.

Venlig hilsen

Helle Højfeldt

Fra Odense
Tilmeldt 10. Sep 07
Indlæg ialt: 67
Fra  BallonMand dk Skrevet kl. 20:30

Dette lyder interessant, da vi har et lager, men godt kunne tænke os et lidt nærmere Helsingør. Hvor befinder I jer geografisk?

Vi har omkring 500 vare nr, og fylder en del.

Mvh

Lars

Ballondyr til fødselsdagen! Book en ballonmand til fornuftige priser på www.BallonMand.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)