Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Netavis i wordpress

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået foreslået at få lavet en netavis i wordpress - men er det muligt?

Den skal leve op til følgende krav:

den skal være pæn og overskuelig

det skal være let at lægge nye artikler ind

Den skal være let at finde rundt på

der skal være plads til MANGE bannerannoncer i flere forskellige størrelser - gerne i rotation

Dagens største nyhed skal markeres med et stort billede - de øvrige artikler skal kunne markeres med et mindre billede

Tilmeldt 21. Dec 10
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Majbritt.

Selvfølgelig er det muligt at lave en netavis i Wordpress, og da det er opensource software kan du finde alle de ekstra plugins du har behov for netop som du selv nævner hvor du kan få annoncer i rotation og m.m. 

Wordpress er forholdsvis nemt at gå til og det bliver kun bedre og bedre. Jeg har tidligere arbejdet med en kunde som ønskede en hjemmeside som var nem at redigerer. Jeg foreslog wordpress til ham og kunden var en som ikke var synderligt it faglig, men på trods af hans kvalifikationer ikke var ret høje da vi gik igang, var en hurtig gennemgang af selve systemet nok til at han i dag skriver artikel efter artikel uden nogen assistance. 

Hvad angår dit ønske omkring hvordan siden skal se ud, så er det muligt at skræddersy sit helt eget template design til wordpress så du kan designe den så den ligner en rigtig netavis som man kender det fra Børsen eller Information.

Held og lykke med det.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Ja det kan godt laves. Du kan maget i Wordpress bare du ved hvordan Smile.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 481
Fra  Billigmagento.dk Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Majbritt.

Ja det er muligt. Hvis du har mod på det, kan jeg hjælpe dig i gang. Jeg har god, lang erfaring med Wordpress og jeg er sikker på at vi sagtens kan finde den rigtige løsning.

Du er velkommen til enten at skrive eller ringe og fortælle mere om dit projekt.

Mvh. Frederik Grønholdt Petersen

Tlf: 3091 5445

frederik@billigmagento.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)