Helt ærgerligt, har i ikke andet at lave, hvorfor dælen skriver i ikke PM til mig, fremfor at spamme en andens tråd for en s..... rødvin. Har sagt at vinderne skulle skrive til mig - har i virkelig ikke andet at se til...
Jeg har haft skrevet en PM til dig. Den ignorere du tydeligvis også :-)
Helt ærgerligt, har i ikke andet at lave, hvorfor dælen skriver i ikke PM til mig, fremfor at spamme en andens tråd for en s..... rødvin. Har sagt at vinderne skulle skrive til mig - har i virkelig ikke andet at se til...
Er du så naiv at tro du kan tage røven på flere Aminoer og så fortsætte din færden her uden problemer? Se dog at få bragt tingene i orden mand og kom videre .....
For at vende tilbage til trådens kerne, kan jeg godt lave det.
Du er velkommen til, at skrive en PM eller en mail på peter@pfweb.dk, så kan vi snakke lidt uddybende om hvad det skal kunne samt hvad det skal koste :)
Hvis du vil sende lidt mere detaljerede oplysninger om dine forventninger til opgaven, så vil jeg gerne give dig et tilbud på hvordan det kan implementeres.
Jeg har mest erfaring med Drupal, men det kan også være der findes andre enklere løsninger.