Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fotograf søger programmør

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har netop selv haft brug for et tilsvarende system, og fandt en "gratis" løsninger - som hedder AjaXplorer.

Det er et PHP/Mysql script der kan installere på en webserver med disse funktioner på.

Du kan læse og teste her : http://www.ajaxplorer.info/wordpress/

Ovenstående skal naturligvis ligge som et link til din hjemmeside, det fungerer ikke som portfolie efter min mening.

Har du en android enhed der ikke er "Google" godkendt - se 1mobile.com som APK marked.

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 04:36

Jes:
Helt ærgerligt, har i ikke andet at lave, hvorfor dælen skriver i ikke PM til mig, fremfor at spamme en andens tråd for en s..... rødvin. Har sagt at vinderne skulle skrive til mig - har i virkelig ikke andet at se til...

Jeg har haft skrevet en PM til dig. Den ignorere du tydeligvis også :-)

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 06:34

Jes:

Helt ærgerligt, har i ikke andet at lave, hvorfor dælen skriver i ikke PM til mig, fremfor at spamme en andens tråd for en s..... rødvin. Har sagt at vinderne skulle skrive til mig - har i virkelig ikke andet at se til...

Er du så naiv at tro du kan tage røven på flere Aminoer og så fortsætte din færden her uden problemer? Se dog at få bragt tingene i orden mand og kom videre .....

/allan

Fra København
Tilmeldt 10. Jul 08
Indlæg ialt: 36
Fra  PF Web Skrevet kl. 07:31

For at vende tilbage til trådens kerne, kan jeg godt lave det.

Du er velkommen til, at skrive en PM eller en mail på peter@pfweb.dk, så kan vi snakke lidt uddybende om hvad det skal kunne samt hvad det skal koste :)

Mange hilsner
Peter

Fra Herning
Tilmeldt 28. Feb 09
Indlæg ialt: 613
Fra  Totalenergi Skrevet kl. 08:19

Hej,

Dette vil jeg også gerne være behjælpelig med.

Send gerne en mail til mig på info@tk-datateam.dk - så kan vi drøfte nærmere.

Fra Odder
Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:52

Vil i ikke godt tage at diskutere jeres had til jes et andet sted ? Prøver altså at finde en seriøs hjælp her.

Det er simpelthen ikke fair overfor mig og mit projekt.

TAK

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:11

Hej Mathias,

Hvis du vil sende lidt mere detaljerede oplysninger om dine forventninger til opgaven, så vil jeg gerne give dig et tilbud på hvordan det kan implementeres.

Jeg har mest erfaring med Drupal, men det kan også være der findes andre enklere løsninger.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)