Ville nok hellere have et .dk domæne, men har du mulighed for at købe billig-iphone.com, så køb det inden en anden gør!
Der er rigtig mange .com domæner, der ranker godt i den danske søgemaskine(især på affiliate sites). Desuden vil du nok klare dig godt på søgeordet "billig iphone", hvis du har gode links og rigtig godt indhold på siden.
Har du en masse app-ideer, og har du brug for at komme videre? Send en privat besked til mig.
Det handler jo om at finde et kort navn som folk kan huske og du skal helst have dit keyword, i dette tilfølde "iphone" med i domæne navnet. Jeg har selv et iphone site hvor jeg skriver om alt fra iphone 4 skærme til iphone covers.
Mit site hedder iphonegorillaz.dk - synes selv det er nemt at huske og man ved også hvad sitet omhandler når man hører navnet. Synes også gorillaz lød som et stærkt og kontant navn, så det er jeg blevet glad for nu.
Bare brainstorm løs, du skal nok finde på et fedt navn.
Jeg vil sige at det kommer an på hvad du vil med siden, hvis du vil ranke godt på bestemte søgeord så ville jeg vælge at finde et domæne med dem i. Hvis du vil lave noget i magasin stil, så ville jeg finde et domæne som er let at brande.
Jeg er selv i gang med en android side som kommer til at ligge på fandroid.dk, men det er også lettere at lave en ordspil på android end iPhone..., fandroid, dandroid