Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iphone - Affiliate Marketing/Domain - Domæne forslag?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det er sådan at jeg ville starte min eget Affiliate Iphone Guide, og blive stærk på nogle keyword som billig iphone.

Jeg er lidt ny indenfor branchen - så der kan forekomme dumme spørgsmål :-).

1. Det første jeg har brug for at er godt Domæne navn, kan i anbefale nogle til et kæmpe guide website.

2. Hvor kan jeg tjekke hvilke keyword jeg skal bruge?

3. Hvad skal der til for mig for at opnå gode placeringer?

Lad mig hører fra jer!

Tilmeldt 2. Jun 08
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 11:49

Har fundet billig-iphone.com hvad syntes i?

Søger et rimeligt stærkt domæne..

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 11:55

Arlo:

Har fundet billig-iphone.com hvad syntes i?

Søger et rimeligt stærkt domæne..

Ville nok hellere have et .dk domæne, men har du mulighed for at købe billig-iphone.com, så køb det inden en anden gør!

Der er rigtig mange .com domæner, der ranker godt i den danske søgemaskine(især på affiliate sites). Desuden vil du nok klare dig godt på søgeordet "billig iphone", hvis du har gode links og rigtig godt indhold på siden.

Cool

Har du en masse app-ideer, og har du brug for at komme videre? Send en privat besked til mig.

Tilmeldt 2. Jun 08
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 12:08

Hej Faz

Mange tak for dit svar, jeg har flere års erfaring indenfor webudvikling og lidt SEO.

Så jeg skal nok få hugget de andre sites ned, som er mit mål.

Jeg leder efter et godt domæne - som kan bruges til hele konceptet!

Ved ikke lige hvad jeg kan bruge det følgende domæne jeg har fundet..

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 12:18

Arlo:

Hej Faz

Mange tak for dit svar, jeg har flere års erfaring indenfor webudvikling og lidt SEO.

Så jeg skal nok få hugget de andre sites ned, som er mit mål.

Jeg leder efter et godt domæne - som kan bruges til hele konceptet!

Ved ikke lige hvad jeg kan bruge det følgende domæne jeg har fundet..

Hvis du skal lave en hel iphone guide, lidt ligesom iphoneguide.dk, så tror jeg du skal satse på et mere brandable domæne.

Satser du på at ranke på "billig iphone", så er det domæne du har fundet et godt domæne.

Har du en masse app-ideer, og har du brug for at komme videre? Send en privat besked til mig.

Tilmeldt 2. Jun 08
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 12:28

Hej

Der er tale om en lidt større portal, som også har billige iphone cover osv osv og lignende tilbehør.

Men målet er at ramme høje placeringer som ord som billig iphone og andre velbesøgte ord?

Hvad kan du anbefale mig?

Fra Søborg
Tilmeldt 8. Mar 10
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 19:15

Det handler jo om at finde et kort navn som folk kan huske og du skal helst have dit keyword, i dette tilfølde "iphone" med i domæne navnet. Jeg har selv et iphone site hvor jeg skriver om alt fra iphone 4 skærme til iphone covers.

Mit site hedder iphonegorillaz.dk - synes selv det er nemt at huske og man ved også hvad sitet omhandler når man hører navnet. Synes også gorillaz lød som et stærkt og kontant navn, så det er jeg blevet glad for nu. 

Bare brainstorm løs, du skal nok finde på et fedt navn. Wink

www.devicemix.dk - Godt kvalitets tilbehør til din smartphone

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:25

Jeg vil sige at det kommer an på hvad du vil med siden, hvis du vil ranke godt på bestemte søgeord så ville jeg vælge at finde et domæne med dem i. Hvis du vil lave noget i magasin stil, så ville jeg finde et domæne som er let at brande.

Jeg er selv i gang med en android side som kommer til at ligge på fandroid.dk, men det er også lettere at lave en ordspil på android end iPhone..., fandroid, dandroid

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)