Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor søges til opstart af webshop

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Vi er to fyre der er ved at starte en ny webshop i DK som vil blive markedsledende fra den dag den åbner men der mangler kapital til at opføre denne side, så vi mangler investere som gerne vil være en del af en ny stor webshop med masser af muligheder både i DK men også i hele skandinavien.

Mail mig gerne tilbage så vi kan få en dybere dialog omkring dette

christian.thomassen1@gmail.com

Fra Glostrup
Tilmeldt 17. Apr 11
Indlæg ialt: 269
Skrevet kl. 22:32

Hej

Jeg gætter på at du ikke finder en eneste investor.

Der er ikke mange der gider og bruge tid på at skrive til dig for at få informationer om hvad du har tænkt dig. Den måde du søger efter investorer på virker alt for useriøs.

Det eneste information du skriver er dette:

2 fyre

Stor webshop

Jeg har svært ved at se noget potentiale i det, kan du/i??

Jeg prøver bare at sige ingen smider penge efter 2 fyre med stor webshop.

Fra Odense
Tilmeldt 10. May 11
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 22:46

Du er virkelig nød til at skrive noget mere om hvad i har af ideer og hvad det helt præcist er i søger.

Selvom du skriver man kan kontakte dig og få en dybere dialog via mail, så er det jo gennem dette indlæg du skal fange opmærksomheden fra potentielle investorer, og det gør du desvære ikke, slet ikke.

Du er noget til at præciserer noget mere om hvilke type investor du søger, skal det være folk der har mulighed for at smide 10.000kr eller 500.000kr i projektet.

Og hvad kan i tilbyde denne investor, og hvorfor bliver netop jeres shop en succes. Der skyder i øjeblikket hundredevis af webshops op hele tiden, og det eneste du skriver er at i vil være markedsledende fra dag 1. For det første så er det fuldstændig umuligt og urealistisk at være markedsleder fra dag 1, med mindre det er et marked uden konkurrenter, hvilket jeg tvivler meget på. Skriv istedet noget om jeres koncept og jeres fremtidig mål, evt. hvad i forventer at opnå indenfor det første år.

Mvh.

Morten S.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:37
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Beklager jeg ikke lige er så skarp som dig, jeg vil bare gerne undgå at folk tager min ide?? det er der vel ikke noget forkert i og synes den tone du responere i er respektløs, istedet kunne du jo komme med konstruktive indpu.

og til din info vil vi skape en handels plads på nettet med sports tøj som ikke findes på det danske markeds pt og til den opstart skal der bruges mellem 150.000 0g 300.000 til indkøb af varelager, markedsførring osv.

håber det hjalp på dit ellers fine svar

Fra odense
Tilmeldt 29. Jan 08
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 20:08

Hej

Jeg sælger sportstøj fra Nike, Puma, Adidas som ikke er på det danske marked, har haft besøg af nike som var der for at tjække om det var ægte, de kunne se det ikke var noget fra DK. de tjækkede også om det var impoteret fra USA som man heller ikke må, så i skal passe på med hvad i laver.

jeg er snart på banen med en web shop men hvis i er skrappe til styring af en web shop reklame osv. kunne et samarbejde partnerskab måske være muligt, har varelager.

skriv eller ring 21818144 eller mpm@outlet-north.dk

Fra Odense
Tilmeldt 10. May 11
Skrevet kl. 20:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Demeri jeg beklager hvis du opfatter min tone som respektløs, det er heller ikke altid nemt hverken at tyde eller udtrykke den rigtige tone gennem skrift. Men jeg skriver udelukkende til dig for at hjælpe. Jeg synes egentlig jeg kommer med nogle konstruktive input, såsom hvad du/i skal skrive for at en interesseret investor evt. bider på krogen :)

Der er intet galt i at beskytte sin idé, og i skal selvfølgelig heller ikke lægge alle jeres guldkorn ud for gud og hver mand, men kun lige nok til at personer som er interesseret bliver rigtig sultne efter at vide mere.

Det lyder som om i skal bruge en rimelig stor investor for at få jeres webshop på benene, det tror jeg kan blive svært for jer med den mængde erfaring i har og med et produkt som måske ikke er testet endnu, derfor ville jeg overveje om dropshipping evt. kunne løse jeres problem og spare jer for en masse omkostninger. Jeg ved selvfølgelig ikke hvordan det passer ind i jeres idé og koncept da jeg ikke ved så meget om den, men det kunne måske være en mulighed for jer.

Jeg ved ikke om jeg har en anden tone i dette indlæg, men det skal ihvertfald læses med et smil på læben, jeg har aldrig til hensigt at være respektløs eller nedladende, kun at hjælpe folk til det bedre. :)

Mvh.

Morten S.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:48
Hey Morten det var ej heller din tone jeg ikke brød mig om men ham over dig, kunne virkeligt godt bruge dine input og sys det er fedt du giver dig tid til at besvare mit indlæg, og ja vi har overvejet drop shopping, problemet ligger bare i mange af tingene skal vi have produceret i østen så tror ikke den ide går :) men ellers tak for rådet der frem til at kunne spare mere med dig hvis du altså har tid til at besvare mine henvendelser :)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:56

Tit kan spares et par 100.000 kr i søgeord optimering vis simelthen er  en selv der arbejder og gør det gerne  dag og nat på at forbedre sin hjemmeside og vis du har nogle gode venner kan de måske bruge 1 time om dagen på at skrive artikler for dig mv.

her et ar tips hvordan du kan spare lidt på søgeord otimering http://www.amino.dk/forums/t/110067.aspx#731757

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense
Tilmeldt 10. May 11
Skrevet kl. 21:57

Ahh okay, helt i orden Demeri, synes nu heller ikke jeg havde været så grov :)

Men jeg har altid tid til at hjælpe på amino.

Du skal også være velkommen til at sende mig en privat meddelelse, hvis du støder ind i spørgsmål. Så vil jeg forsøge at svare og hjælpe så godt jeg kan.

Mvh.

Morten S.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 22:00

mpmdk:

har haft besøg af nike som var der for at tjække om

Tjekke*

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)