Nicolaj@ Vil helst ikke associeres med sure sokker hahaha - konge kommentar
|
100%, den er simpelthen for cool den der side, er helt smadret af grin...
Godt gået...!
Dbh. Rasmus
Nicolaj@ Vil helst ikke associeres med sure sokker hahaha - konge kommentar
|
100%, den er simpelthen for cool den der side, er helt smadret af grin... Godt gået...!
Dbh. Rasmus |
Men nu har Casper vel også G-sokken på vej, kan være det tiltaler Nicolaj mer |
Køb ren argan olie her
Måske du snart skulle udvide biksen med 4 bannere Godt gået og sjov ting at tjene penge på, hatten af for det! |
Køb ren argan olie her
Jan@ Men nu har Casper vel også G-sokken på vej, kan være det tiltaler Nicolaj mer hehe - jo, men bliver den mindre "sur" .... Iøvrigt enig - der er da plads til mange flere bannere Emil. |
Jeg har lige lavet en ny aftale om banneret i venstre side, og jeg har lovet ham at der max. er 2 banners på siden, mens hans banner er på. Så flere banners er ikke en option før om 3 måneder. Mht. hvor trafikken kommer fra - jeg har en statisik, i får et screenshot i eftermiddag :-) |
BOM BOM BOM - Pas nu på Emil!! Du har fundet noget der kan give nogen skillinger, så brug hellere tiden på at finde nogle tilsvarende sjove ting og opret nogle flere hjemmesider, så du kan tjene mere. Begynder du at øse ud af hvor trafikken kommer fra, så kan den måske nappes og din succes er overstået. Bare et råd om ikke altid at være for åben, selv i den tid hvor alt virker godt |
Køb ren argan olie her
Det er godt nok sjovt og helt vildt at det kan trække så mange besøgende Simon |
Skal du flytte? Finde det billigste flyttefirma lige her: www.flytbiligst.dk
Det var nu bare, om f.eks. egen IP-adresser var sat fra og en ca. procentsats som kommer fra Google jeg havde tænkt på. Vh Casper |
Ejer af egen webshop og side om gaveidéer