Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problem med Wordpress

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg har et lille problem angående installation af Wordpress på min mac. Den gider sku ikke installere.. :( Nogle der muligvis kunne hjælpe. :)

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 19:22

Kasper Nørbæk Jørgensen:

Hej alle.

Jeg har et lille problem angående installation af Wordpress på min mac. Den gider sku ikke installere.. :( Nogle der muligvis kunne hjælpe. :)

Hmm hvis jeg forstår dit indlæg korrekt, så prøver du at installere wordpress på din mac?? Smile

Hvis jeg har forstået indlægget korrekt, så er du helt gal på den. For at installere wordpress skal du installere det på en server, du kan evt. opsætte et virtuelt server miljø på din mac.

Men wordpress er altså ikke bare et program man installerer, det skal ligge på en server og have en database tilknyttet Smile

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Jan 11
Skrevet kl. 19:43

Tak for dit svar Mark.

Du forstod det helt rigtigt. Men der er så der du kommer ind og guider mig igennem det for ærligt så er jeg ikke klar over hvordan jeg gør dette. :P 

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 20:48

Kasper Nørbæk Jørgensen:

Tak for dit svar Mark.

Du forstod det helt rigtigt. Men der er så der du kommer ind og guider mig igennem det for ærligt så er jeg ikke klar over hvordan jeg gør dette. :P 

Tja jeg vil helt klart anbefale dig at gå ud og investere i et webhotel, at rode med det virtuelt på din computer er ikke så nemt hvis du ikke har prøvet noget lignende før.

Jeg vil anbefale dig at oprette et webhotel ved eksempelvis meebox de har 1-click installer, hvilket gør at du via administrations panelet til dit webhotel kan installere wordpress i løbet af få sekunder. På den måde skal du ikke til at rode med opsætningen eller noget i den stil, det er alt sammen klaret. Den løsning vil jeg helt klart anbefale til at starte med, da du ellers skal lære og uploade tingene selv samt opsætte database osv.

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Jan 11
Skrevet kl. 21:23

Tak for svaret Mark.

Det vil jeg prøve med det samme. Så må jeg skrive hvis det går helt galt. :p

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)