Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lidt feedback til ny hjemmeside ønskes

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 22. May 11
Indlæg ialt: 194
Fra  Bukephalos Media ApS Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Mig og man kammerat valgte for en 3-4 uger siden at prøve at lave en hjemmeside projekt. Vores idé gik på at lave en online guidesamling hvor man kan hente inspiration. Vi fik det op og køre og for ≈ 2½ uge siden indførte vi så Google Adsense på siden, hvilket har været en kæmpe overraskelse for os at vi allerede har en relativ stor "indkomst".

Men som sagt er siden hel ny, og der er kun en brøkdel af alle de guides vi regner med at få op, men det ville være meget rart med lidt ris eller ros til det der allerede er der.

www.Guidesogtips.dk

På forhånd tusind tak.

MVH Alexander

Køb dit flagesalt online på Flaky.dk

Fra Randers
Tilmeldt 14. Mar 11
Indlæg ialt: 111
Fra  Leasingbiler.dk Skrevet kl. 14:36

Idéen er sikkert fin nok - kunne evt. udbygges noget mere ved hjælp af vidioer og interaktive medier.

Hjemmesiden er dog lidt tam bygget op - og det er ret tydeligt at se det er en af One's skabeloner. De er som finde nok, men udstråler ikke nødvendigvis seriøsitet og kvalitet :)

Tilmeldt 22. May 11
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 14:37

Alexander Overgaard:

Hej Aminoer

Mig og man kammerat valgte for en 3-4 uger siden at prøve at lave en hjemmeside projekt. Vores idé gik på at lave en online guidesamling hvor man kan hente inspiration. Vi fik det op og køre og for ≈ 2½ uge siden indførte vi så Google Adsense på siden, hvilket har været en kæmpe overraskelse for os at vi allerede har en relativ stor "indkomst".

Men som sagt er siden hel ny, og der er kun en brøkdel af alle de guides vi regner med at få op, men det ville være meget rart med lidt ris eller ros til det der allerede er der.

www.Guidesogtips.dk

På forhånd tusind tak.

MVH Alexander

Jeres menu-bar er lidt mærkelig, når man går ind på "kategorier" bliver den lidt smallere, så når man går ind på alle de andre er den normal.

http://www.guidesogtips.dk/indtjening.html der er et problem med menu-baren, ikke alle links/sider er der... Og den bliver smallere igen...

http://www.guidesogtips.dk/energibesparelse.html Der bliver menu-baren også smallere.

Det var vidst alt.

Fin side :P

MvH Jacob

Tilmeldt 22. May 11
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 14:37

EDIT: Sry, der kom lige double post

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 14:40

Alexander Overgaard:

Hej Aminoer

www.Guidesogtips.dk

På forhånd tusind tak.

MVH Alexander

Hej Alexander

Jeg har kigget lidt på siden. Idéen virker sådan set fin nok, men designet burde laves fuldstændig om. Jeg kommer hurtig væk fra siden igen, hvis jeg ledte efter en troværdig side med guides. Der er ikke meget brugervenlighed over siden, og alle Google AdSense reklamerne, tager ekstremt meget fokus - væk fra det som siden egentlig handler om.

Hvis jeg var Jer, ville jeg gøre meget mere ud af designet, før I går meget videre med siden.

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra Odense
Tilmeldt 22. May 11
Indlæg ialt: 194
Fra  Bukephalos Media ApS Skrevet kl. 14:49

Tusind tak for de hurtige svar. :-)
Ja, der er lidt skønhedsfejl der lige skal rettes med den menu der! Ideén med videoer er vi også igang med at få søsat.

Jeg kan sagtens se hvad i mener med designet og brugen af en skabelon, men hvis man ikke er den store haj til sådanne ting virker det ret uoverskueligt hvad man så gør, så det må i meget gerne komme med nogle forslag til, da jeg desværre er helt grøn på hjemmeside området. :-)

- Alexander

Køb dit flagesalt online på Flaky.dk

Fra Kalundborg
Tilmeldt 2. Jan 11
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 15:19

De andre har ret, det er et godt koncept, men siden er godt nok grim, hands down.

Hvilket sikkert også er grunden til at i tjener "relativt godt" på adsense, folk vil bare væk fra siden, men ikke bare væk, de ville gerne i den retning de har fundet jeres side igennem.

Jeg tjener også mest på de adsense blogs der er grimmest og dårligst, og med de mest skrigende farver. igen tror jeg det er pga ovenstående grund.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:01

mangler mange af grundting med SEO ,h1 og h2 krydslinks imellem siderne

siden er der kun 2 undersider pånjeg ser frem til mange flere undesider

del siderne op i under emmer derved lettere at søgeord optimere siden

billeder og video god ide til en guide

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)