Jeg har en temmelig stor stak gamle Artmoney liggene, som er ved at samle støv og jeg har besluttet at sælge dem til halv pris, så de kan komme i omløb. Jeg sælger dem i bundter á 10 stk og prisen er kr. 1000,- pr. bundt. Det er under halv pris af værdien. Du kan bruge dem utallige steder, naturligvis til den fulde værdi på kr. 200,- pr. stik. Jeg kan anbefale Rødvig Badehotel, som er et super dejligt sted, der oser af romantik og så er der havudsigt. Du kan selvfølgelig også købe kunst, vin og m.m.m. eller indramme dem til væggen. Jeg har primært brug artmoney-conceptet til, at lave skitser til senere fremstillede malerier, så det er en stor blanding af kreative udtryk. Hvis du ikke ved, hvad artmoney er, så slå lige et smut omkring www.art-money.org Send mig en PB, hvis du vil købe. Det er først til mølle...! Mfh. Jytte B |
Penge til salg til under halv pris!
- 1
Værdi er jo en subjektiv størrelse som kun kan afgøres den som værdsætter ... Er de i øvrigt ikke prissat til 20 euro altså 149 kr? Umiddelbart kan jeg bedst se at de kan have værdi, hvis de hænges op på væggen til pynt. Og hvis andre i fremtiden synes de er pæne, kan de måske stige i værdi. Som betalingsmiddel har artmoney dog svært ved at konkurrere med et Visa eller bare alm. pengesedler i.f.t. hvor let omsættelige de er. |
Jeg tror værdien steg til 27 euro for et par år siden. Du har ret i, at værdi er subjektivt, men vil du bruge dem på ferieophold, vin eller kunst er der ingen problemer og du må da indrømme, at det er lidt sjovere, at få små malerier i hånden i stedet for et plastickort. Hvis ingen er intereseret i dem, bruger jeg dem selv, men jeg vil helst bruge nogen med nye motiver, så derfor dette tilbud. |
Kan du sende billeder af dem? Har du selv malet dem eller har du brugt dem til at male efter...Forstår ikke helt hvad du mener Dbh Michael Haahr |
Ja..jeg har selv malet dem og der er mange forskellige motiver. Jeg har været registreret artmoneykunstner siden 2006. Hvis du går ind på www.artmoney.org (Har stadig ikke fundet ud af, hvordan man laver et link, der virker i det her forum) Der kan du se mange forskellige artmoney og læse om konceptet. Jeg sender nogle billeder i morgen. Mfh. Jytte B. |
Hej Jytte. Jeg kender godt Artmoney og har også selv flere af dem. Ødelægger du ikke lidt konceptet, når du sælger dem udenom Lars Krammer, og Artmoney.com til nedsat pris? Jeg har betalt 200kr. for alle mine, direkte hos Artmoney.com Dbh Michael Haahr |
Jeg må erkende, at jeg faktisk har lidt dårlig samvittighed :o( Jeg troede egentlig projektet var gået i stå efter Lars og BIAM blev dømt i retten til at ændre navnet. Jeg har nu kigget mig lidt omkring på nettet og kan se, at der faktisk for nylig er kommet flere steder f.eks. Ibsens Hotel i København, som modtager artmoney som betaling og også nye kunstnere, så det må jo betyde, at projektet stadig udvikler sig. I min iver efter, at få ryddet op, tænkte jeg mig ikke om. så prisen er hermed sat op til kr. 200,- pr. stk. med støv og det hele. Ingen har vist interesse for at købe dem, men det siger nok bare, at der ikke er så mange, der kender til konceptet her på Amino. Tak for dit indlæg. Ha' en god aften :-) Mfh. Jytte B |