Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Solbriller købes.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 613
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Står i med et parti solbriller, eller har kendskab til nogle som har et parti, de gerne vil af med er i velkommen til at kontakte os.

gerne med evt. billeder, pris og mængde.

Info@the-shop.dk - eller pb.

Mvh

The-shop

Tilmeldt 21. Apr 10
Skrevet kl. 18:48

Det skal bare være no name solbriller uden etui, maks indkøbspris 3-5 kr, eller der omkring. 

Kan aftage mellem 200 og 500 stk, nu her indenfor de næste 14 dage. 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15094
Tilmeldt 21. Apr 10
Skrevet kl. 23:08

Nej det har jeg ikke, men det kan jeg da lige hurtigt gøre :)

Har fået anbefalet en webshop med hovedkontor i Californien (US) har du (eller andre der læser dette) erfaringer med at købe hjem fra USA? og hvad ligger tolden nogenlunde på derover fra? 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15094
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:13

The-shop.dk:

Har fået anbefalet en webshop med hovedkontor i Californien (US) har du (eller andre der læser dette) erfaringer med at købe hjem fra USA? og hvad ligger tolden nogenlunde på derover fra?

DG Eyewear?

Solbriller er der 2,9% told på. Så det skal tillægges prisen... Ellers foregår det efter normale import regler, som andre sikkert er mere inde i ;D

Tilmeldt 21. Apr 10
Skrevet kl. 19:15

Fashion-Seller:
DG Eyewear?

Nej et firma der hedder Lipopsun, har fået dem anbefalet de skulle være ret billige og har et stort udvalg.. 

Men ville da helst finde nogen der har noget her i landet / indenfor EU så jeg slipper for bøvlet :)

Fashion-Seller:
Solbriller er der 2,9% told på. Så det skal tillægges prisen... Ellers foregår det efter normale import regler, som andre sikkert er mere inde i ;D

Tak for info. 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)