Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Telias nye image

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg så lige en reklame for Telia, hvor de viser at de skifter logo og farve.

Jeg måtte alligevel tække på smilebåndet da den sluttede af med "How you like me now", fra The Heavy.

Det synes jeg alligevel er et lille tvist af humor som, hvis det er bevidst, jeg synes er lige i skabet. De ved jo udmærket godt at de har "lidt" imageproblemer, så mon ikke at der skal mere end et logoskift til?

Men på den anden side, er det mit indtryk at de er ved at afvikle deres eksterne telemarketingbureauer, som jo nok er dem der har været det største bidrag til Telias imageproblem, for i stedet at tage det in-house.

Sangen slutter i øvrigt med: "Does that make you love me baby. Does that make you want me baby". Om det er tilfældet, vil tiden vise. Men jeg synes det var lidt sjovt fundet på :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 20:03

I min bog er de blot gået fra rød til lilla... har været kunde hos Telia i 100 år - og fortsætter nok 100 år mere... imageproblemer til trods - men det har jeg nu ikke tænkt over / bemærket ;-)

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 20:07

Jeg har også haft Telia de sidste mange år, så jeg skifter nu heller ikke.

Men når man ved at de ved, at deres image ikke har det godt, så synes jeg det var lidt sjovt.

Hvis du har et af deres erhvervsabonnementer, skal du i øvrigt være opmærksom på, at flere af dem er blevet lidt (eller meget) bedre. Men man skal selv henvende sig, for at få glæde af ændringerne.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 20:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Har ikke set reklamen, men har været Telia kunde før, og bliver det aldrig mere, heller ikke fordi de skifter navn....;)

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 20:13

Koludabyg:

Har ikke set reklamen, men har været Telia kunde før, og bliver det aldrig mere, heller ikke fordi de skifter navn....;)

Kunne ikke sige det bedre selv !

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 20:17
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har meget dårlige erfaringer med Telia. Et farveskift er ikke nok - Jeg vil se den inkompetente klaphat af en medarbejder fyret først. Zip it!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:36

Hej

Jeg har været telia kunde, og havde problemer med ikke at være det. Så nej, der skal meget mere til.

Og nej det er absolut ikke deres telemarketing, der er skyld i det. Det er da det eneste der fungerer i det firma.

/Kenneth

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:37

Martin :

Koludabyg:

Kunne ikke sige det bedre selv !

Sååå enig! Telia og Telenor har bare aldrig været en god oplevelse for mig.. Skrækkelige netværk i vestsjælland - hvor jeg er opvokset..

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 09:38

Jannik Hansen:
Skrækkelige netværk i vestsjælland - hvor jeg er opvokset..

Ja, og det har de lovet af rette op på de sidste 3-4 år efterhånden, men det er åbenbart ikke et marked de er interesseret i at give samme dækning, som resten af landet.

Tilmeldt 18. Jun 09
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 09:45

Nu er det jo hele butikken de skifter farve på.

Her i Finland gör de det samme. Der hedder de bare Sonera og er meget populer.

Og efter finske reklamer så er det bla fordi de nu også indtager de 3 baltiske lande at de mere vil slå sig på at vaere en stor familie.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)