Jeg så lige en reklame for Telia, hvor de viser at de skifter logo og farve. Jeg måtte alligevel tække på smilebåndet da den sluttede af med "How you like me now", fra The Heavy. Det synes jeg alligevel er et lille tvist af humor som, hvis det er bevidst, jeg synes er lige i skabet. De ved jo udmærket godt at de har "lidt" imageproblemer, så mon ikke at der skal mere end et logoskift til? Men på den anden side, er det mit indtryk at de er ved at afvikle deres eksterne telemarketingbureauer, som jo nok er dem der har været det største bidrag til Telias imageproblem, for i stedet at tage det in-house. Sangen slutter i øvrigt med: "Does that make you love me baby. Does that make you want me baby". Om det er tilfældet, vil tiden vise. Men jeg synes det var lidt sjovt fundet på :o) |
I min bog er de blot gået fra rød til lilla... har været kunde hos Telia i 100 år - og fortsætter nok 100 år mere... imageproblemer til trods - men det har jeg nu ikke tænkt over / bemærket ;-)
Lasse