Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kunder?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Flensborg
Tilmeldt 24. Jan 11
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej mine Amino venner :)

Jeg har bare et hurtig spørgsmål til jer. Siden er nu 5 sidder oppe at køre :) og der har ikke være alt for mange kliks eller bud. Hvad er det jeg laver forkert, eller hvad er det jeg skal lave om på?

flyt-til-tyskland.dk

mirko

Flyt-Til-Tyskland.dk

Flyt nemt og uden problemer til Tyskland

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 13:49

Markedsføring, markedsføring og markedsføring Smile

Du har lige startet din virksomhed og der er derfor ingen der aner at du eksisterer. Du er derfor nødt til at lave en masse opmærksomhed om dig og din virksomhed - så kommer kunderne stille og roligt.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 14:07
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu er det jo en stor beslutning af flytte til et andet land, så du skal nok ikke forvente alt for mange kunder til at begynde med. Hvis du med tiden får opbygget et "navn", kommer det nok til at gå lidt lettere.

Men der er mange ting du du kan gøre, for at "peppe" den lidt op:

Du kan skrive en del om fordelene ved at bo i Tyskland. Det kan jo være at du får besøgende der overvejer at flytte (evt. til Tyskland), men endnu ikke har truffet den endelige beslutning. Hvis du kan fortælle dem om de fordele der er ved det, hvilke ting der er at opleve, dagligdagen i Tyskland, hvad man bør forberede inden man flytter, og hvad man i øvrigt bør have med i overvejelserne, ville det måske kunne rykke noget.

Du kunne måske også gøre lidt mere ud af at beskrive hvad det er du hjælper med, og ikke mndst hvad man skal forvente det koster.

En af de væsentligste ting ved at flytte, er at have et sted at bo. Der kunne du evt. lave et samarbejde med nogle lokale ejendomsmæglere/udlejningsejendomme. Eller hvis det er for stort (og det er det nok), så i hvert fald links til hvor man kan finde en bolig.

Jeg kan se at du skriver at det også er noget af det du står for, hvis jeg har forstået det rigtigt. Men så ville en mere grundig beskrivelse være rar. Evt. med hvor du kan finde bolig, om det kun er lejlighed eller også hus, om det er leje eller ejerbolig osv.

Det samme gør sig gældende for alt hvad det er du kan tilbyde. Der mangler meget beskrivelse af de ydelser du tilbyder.

Derudover gør billeder rigtigt meget. Det kunne være af lejligheder, biler, indkøbscentre, seværdigheder osv.

Og så skal du have gang i bloggen, hvis du selv er flyttet fra Danmark til Tyskland, synes jeg du skal skrive en masse om hvilke overvejelser du gjorde, hvad du skulle forberede, alt det praktiske i forbindelse med flytningen, hvordan det var i starten og hvilke positive og negative ting du erfarede og hvordan det i det hele taget går.

Jeg er klar over at meget af det er noget du gerne vil står for, men jeg tror ikke det bliver noget problem.

Det kunne også være at du skulle skrive noget om jobmuligheder, lønforhold, osv. Det er jo ikke sikkert at det kun er selvstændige, eller kommende selvstændige, men det kan jo også være helt almindelige lønmodtagere, der gerne vil flytte. Derudover kan der jo være ægtefæller m.m. der ikke har del af firmaet, og derfor gerne vil have et arbejde.

Og en prisindikation på din ydelse, ville heller ikke være helt dum.

Kort sagt, synes jeg at der skal stå meget mere, for det er en stor beslutning dine potentielle kunder skal tage.

Jeg går selv og overvejer hvor jeg skal flytte hen, så jeg kunne sagtens være en potentiel kunde, men du er meget langt fra at have givet mig argumenter for at købe din service. Primært fordi jeg ikke helt ved hvad den er.

Håber at noget af det kan bruges, og held og lykke med det :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:07

Jesper Jepsen:
Markedsføring, markedsføring og markedsføring

De 3 gyldne ord ;)

Fra Odense
Tilmeldt 10. May 11
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 14:50

Jeg synes umiddelbart konceptet er godt og din hjemmeside ser fornuftig, pæn og overskuelig ud. Så det har højst sandsynligvis noget at gøre med din markedsføring. Når du starter nyt firma op og skal rigtig igang skal du nok regne med at sætte en stor andel af din startkapital til at markedsføre dig. 

Som markedsføringsform vil jeg nok anbefale noget affiliate marketing, banner reklamer eller flyers som bliver lagt på steder hvor din målgruppe hyppigt kommer. Problemet med flyers er dog at det er lidt som at skyde med sprede hagl og håbe på man rammer :)

men arbejd meget mere med din markedsføring, lav dig en markedsføringsplan, således du har overblik over hvad du skal gøre for at indfrie dine mål, der kan findes forskellige modeller til sådanne planer på nettet. Jeg mener blandt andet at startveakst.dk har dem liggende på deres side.

Så klø på :)

Held og lykke.

Mvh.

Morten S.

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 23:29

Jeg undrer mig over, at der ikke er noget link der, hvor der står Kontakt mig i dag - og så bør du gøre lidt ud af tegnsætningen, det virker lidt bedre, når sproget er helt i orden. Held og lykke med ideen.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)