Nu er det jo en stor beslutning af flytte til et andet land, så du skal nok ikke forvente alt for mange kunder til at begynde med. Hvis du med tiden får opbygget et "navn", kommer det nok til at gå lidt lettere.
Men der er mange ting du du kan gøre, for at "peppe" den lidt op:
Du kan skrive en del om fordelene ved at bo i Tyskland. Det kan jo være at du får besøgende der overvejer at flytte (evt. til Tyskland), men endnu ikke har truffet den endelige beslutning. Hvis du kan fortælle dem om de fordele der er ved det, hvilke ting der er at opleve, dagligdagen i Tyskland, hvad man bør forberede inden man flytter, og hvad man i øvrigt bør have med i overvejelserne, ville det måske kunne rykke noget.
Du kunne måske også gøre lidt mere ud af at beskrive hvad det er du hjælper med, og ikke mndst hvad man skal forvente det koster.
En af de væsentligste ting ved at flytte, er at have et sted at bo. Der kunne du evt. lave et samarbejde med nogle lokale ejendomsmæglere/udlejningsejendomme. Eller hvis det er for stort (og det er det nok), så i hvert fald links til hvor man kan finde en bolig.
Jeg kan se at du skriver at det også er noget af det du står for, hvis jeg har forstået det rigtigt. Men så ville en mere grundig beskrivelse være rar. Evt. med hvor du kan finde bolig, om det kun er lejlighed eller også hus, om det er leje eller ejerbolig osv.
Det samme gør sig gældende for alt hvad det er du kan tilbyde. Der mangler meget beskrivelse af de ydelser du tilbyder.
Derudover gør billeder rigtigt meget. Det kunne være af lejligheder, biler, indkøbscentre, seværdigheder osv.
Og så skal du have gang i bloggen, hvis du selv er flyttet fra Danmark til Tyskland, synes jeg du skal skrive en masse om hvilke overvejelser du gjorde, hvad du skulle forberede, alt det praktiske i forbindelse med flytningen, hvordan det var i starten og hvilke positive og negative ting du erfarede og hvordan det i det hele taget går.
Jeg er klar over at meget af det er noget du gerne vil står for, men jeg tror ikke det bliver noget problem.
Det kunne også være at du skulle skrive noget om jobmuligheder, lønforhold, osv. Det er jo ikke sikkert at det kun er selvstændige, eller kommende selvstændige, men det kan jo også være helt almindelige lønmodtagere, der gerne vil flytte. Derudover kan der jo være ægtefæller m.m. der ikke har del af firmaet, og derfor gerne vil have et arbejde.
Og en prisindikation på din ydelse, ville heller ikke være helt dum.
Kort sagt, synes jeg at der skal stå meget mere, for det er en stor beslutning dine potentielle kunder skal tage.
Jeg går selv og overvejer hvor jeg skal flytte hen, så jeg kunne sagtens være en potentiel kunde, men du er meget langt fra at have givet mig argumenter for at købe din service. Primært fordi jeg ikke helt ved hvad den er.
Håber at noget af det kan bruges, og held og lykke med det :o)