Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Høj bounce rate på en Dandomain shop

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Malmø, Sverige
Tilmeldt 13. Jan 10
Indlæg ialt: 60
Fra  SecPoint ApS Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg har en Dandomain shop løsning på:

http://shop.secpoint.com/shop/the-portable-penetrator-66c1.html

Der er en bounce rate på 60% på shoppen og ved adwords kampagner er det 80%.

På shoppen sælger vi it sikkerheds software.
Til at sikre trådløse netværk og servere osv.

Markedet hvor shoppen er rettet til er USA, Canada og UK.

Det er også der vi har salg fra på den.

Kan nogen hjælpe med god feedback?

Vi har en programmør der kan fixe det meste.

Få et gratis Online Sårbarheds Scan - Scanner for XSS, Cross Site Scripting, SQL Injection, Wordpress, Joomla.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 13:08

Hej Victor

Min første reaktion på siden, var irritation..., og det sker faktisk rimelig sjældent :)

Din landing page er simpelthen for ustrukturet, og jeg skal virkelig være ude efter netop det produkt, hvis jeg da ikke skal lukke siden ned.

Det er svært lige at pege på en ting du skal gøre for at forbedre det, for grundlæggende tror jeg at der er alt for meget på siden... alt alt alt for meget. Der er tonsvis af informationer, som jeg ikke behøver at have, men som er med til at gøre det meget "ustruktureret"... jeg føler du forsøger at sende mig 10 budskaber på en gang, og puha det tror jeg koster. 

En god mod at bekæmpe det på, er at tage hver eneste lille element, og spørge sig selv... hvorfor vises denne, og er den nødvendig?

Fra Malmø, Sverige
Tilmeldt 13. Jan 10
Fra  SecPoint ApS Skrevet kl. 13:15

Hej Boysen,

Tak for hurtigt svar.

Det kan være du har 1-2 punkter specifikt?

Få et gratis Online Sårbarheds Scan - Scanner for XSS, Cross Site Scripting, SQL Injection, Wordpress, Joomla.

Fra Malmø, Sverige
Tilmeldt 13. Jan 10
Fra  SecPoint ApS Skrevet kl. 13:16

Er venstre side med menuerne og toppen OK ?

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 13:30

Nu kniber det lidt med tiden, men her er lige et par stykker:

- Jeg ser ingen produkter uden at skulle et stykke ned på siden. 
- det er MEGET teknisk her i kategorien
- Ting som "No hidden feed", fast support m.m., finder jeg ikke afgørende for min handel, men "skygger" for andre positive ting, som Free Shipping.

- "How to use"... mon ikke dine kunder er så teknisk at de kan handle i shoppen?
- Mange ting i højre side er overflødige.
- Topbanneret ville jeg ændre til at indeholde de vigtige pointe som "Free shipping" m.m. (du kan jo nøjes med at ændre den i shoppen bare.)

- Fremvisning af et produkt, bliver voldsom pga billederne. Faktisk kunne du nøjes med et billed oppe i kategorien, smider produkterne i 2,3 eller vi rækker og få alle på en side.

- Søger folk efter produkt numre? ellers er Product number: SP-PP1000-1-SW-1YB meget overflødig.

- Kunne man smide alle produkterne i en sammenligningstabel, der giver et bedre overblik? 

Fra Malmø, Sverige
Tilmeldt 13. Jan 10
Fra  SecPoint ApS Skrevet kl. 13:48

Hej Boysen,

Tak for forslag.!

Nu kniber det lidt med tiden, men her er lige et par stykker:

- Jeg ser ingen produkter uden at skulle et stykke ned på siden. 

Jeg har fjernet tekst så du ikke skal scrolle mere.
- det er MEGET teknisk her i kategorien
- Ting som "No hidden feed", fast support m.m., finder jeg ikke afgørende for min handel, men "skygger" for andre positive ting, som Free Shipping.

Har slanket højre side.

- "How to use"... mon ikke dine kunder er så teknisk at de kan handle i shoppen?

Har fjernet nu.
- Mange ting i højre side er overflødige. 

Har fjernet meget i højre side.
- Topbanneret ville jeg ændre til at indeholde de vigtige pointe som "Free shipping" m.m. (du kan jo nøjes med at ændre den i shoppen bare.)

- Fremvisning af et produkt, bliver voldsom pga billederne. Faktisk kunne du nøjes med et billed oppe i kategorien, smider produkterne i 2,3 eller vi rækker og få alle på en side.

- Søger folk efter produkt numre? ellers er Product number: SP-PP1000-1-SW-1YB meget overflødig.

- Kunne man smide alle produkterne i en sammenligningstabel, der giver et bedre overblik? 

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 13:50

Du har orden "cracking" og "free" i dine beskrivelser - hvilket måske er med vilje for at trække trafik til, men du får ikke nogle købelystne kunder på disse ord - de er netop ude efter gratis cracked software.

Så hvis jeg var dig ville jeg fjerne disse ord, og målrette seo-optimeringen imod de kunder som har lyst til at betale for deres produkter. Det vil helt sikkert ændre din bounce-rate væsentligt.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 14:01

Tilføjelse:

Selve produktet minder jo meget om "hacking/crackingsoftware" og beskrivelsen af hvad det kan, bliver derfor med de ord som hackere benytter.

Derfor tiltrækker du mange som er nysgerrige efter hacking/cracking metoder, men som ikke vil betale for det,

og de bouncer væk så snart de ser priserne, fordi det går op for dem at det er en legitim webshop.

Jeg ved ikke om du kan ændre ret meget på det, andet end ved at gøre det helt klart i din meta-description at din side er en webshop som tager penge for crackingsoftware, og ikke har til sinds at forære det væk.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Malmø, Sverige
Tilmeldt 13. Jan 10
Fra  SecPoint ApS Skrevet kl. 14:19

Hej Deleuran,

Tak for feedback.

Jeg har fjernet en del free nu.

Så det er minimeret.

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 14:20

Der er jo helt sikkert mange ting at tage fat i. 

Men den jeg tænker ligger mest lige for at lave en sammenligningsoversigt over de forkellige produkter du tilbyder - virker ikke så hensigtmæssigt den måde det er sat op på nu. Ala: http://www.adobe.com/products/creativesuite/design/buying-guide.html

Virker også en smule klodset det med jeg skal scroole helt ned i bunden for at skifte valuta

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)