Hejsa, Jeg har en Dandomain shop løsning på: http://shop.secpoint.com/shop/the-portable-penetrator-66c1.html Der er en bounce rate på 60% på shoppen og ved adwords kampagner er det 80%. På shoppen sælger vi it sikkerheds software. Markedet hvor shoppen er rettet til er USA, Canada og UK. Det er også der vi har salg fra på den. Kan nogen hjælpe med god feedback? Vi har en programmør der kan fixe det meste. |
Hej Victor
Min første reaktion på siden, var irritation..., og det sker faktisk rimelig sjældent :)
Din landing page er simpelthen for ustrukturet, og jeg skal virkelig være ude efter netop det produkt, hvis jeg da ikke skal lukke siden ned.
Det er svært lige at pege på en ting du skal gøre for at forbedre det, for grundlæggende tror jeg at der er alt for meget på siden... alt alt alt for meget. Der er tonsvis af informationer, som jeg ikke behøver at have, men som er med til at gøre det meget "ustruktureret"... jeg føler du forsøger at sende mig 10 budskaber på en gang, og puha det tror jeg koster.
En god mod at bekæmpe det på, er at tage hver eneste lille element, og spørge sig selv... hvorfor vises denne, og er den nødvendig?