Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælp til opstart af webshop

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg vil gerne starte en webshop med rideudstyr, men hvordan gør jeg? er der nogle penge i at sælge rideudstyr? og hvor køber jeg mine vare ?

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Nov 10
Indlæg ialt: 360
Fra  Auto-Butikken.dk SaleCity Import Skrevet kl. 12:15

Du finder en den e handels løsning der tiltaler dig mest.

Om der er penge i rideudstyr på jeg melde pas på.

Hvis du er så fast besluttet på at det skal være rideudstyr, så kender du vel også markedet ? Hvis ikke, så undersøg markedet fra ende til anden. Så skal der nok dukke en leverandør eller to op. Så er det bare at give dem et kald og forhører dig om hvilke aftaler du kan få i hus.

Mads G. Jensen

Auto-Butikken.dk - Bredt sortiment af biludstyr og autodele, der blandt andet byder på Danmarks største udvalg af justerbare gevindundervogne, sportsundervogne og sænkningsfjedre.

FKShoppen.dk - Danmarks største importør af biludstyr fra FK Automotive - Over 20.000 produkter på lager.

MotorOlien.dk - Lagersalg af motorolie i alle prisklasser.

Tilmeldt 11. Nov 10
Indlæg ialt: 211
Fra  Plain Industry Skrevet kl. 12:18

Hvis du selv rider har du vel også en god indsigt i hvordan du kan afsætte dine kommende produkter? Lad dig inspirere af andre webshops og gør det bedre end dem. Mht. indtægt så kan Jeg desværre ikke give noget bud på det.

Mvh
PLI | Affugter

Fra Odense
Tilmeldt 10. May 11
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 15:05

Der er jo mere eller mindre penge i alt, det handler bar om din markedsføring er rigtig og prisen lav nok. Du lyder ikke til at have gennemtænkt dette "projekt" voldsomt. Du bør nok ud og lave en masse research inden du kaster dig i krig med en webshop med ride udstyr.

Nogle af de spørgsmål du skal have besvaret gennem din research bør være: 

Hvilke mærker vil du føre? hvilke muligheder er der for leverandører? hvilket image skal din webshop have, billigt ride udstyr eller ride udstyr i top kvalitet? 

Der udover skal du nok kigge på noget økonomi også, lave et budget over hvad det vil koste dig i startkapital at starte din shop, vil du køre med lager eller dropshipping, og hvem skal lave din hjemmeside(hvis du ikke kan selv).

Du bør lave dig en forretningsplan og derefter finde ud af om det er et projekt du for alvor tror på og vil gå ind i 100%. Kig også på nettet hvordan konkurrencen ser ud inden for denne branche med hensyn til webshops. Er der eventuelt et hul i markedet som ikke bliver dækket ordenligt som du kan gå ind og varetage.

Brug en masse tid på at forberede dig inden du kaster dig ud i det, umiddelbart lyder det som om du har lang vej til start, men klø på så kan du hurtigt få en shop stablet på benene, hvis du har viljen og lidt startkapital til at udføre det :)

Håber det gav et lille indblik i hvad du bør overveje inden åbning.

Mvh.

Morten S. 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)