Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket domæne vil jeg få mest ud af?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er blevet bidt af affiliate markedsføring, men det kræver jo at man får lavet sig en hjemmeside, hvilket jeg ikke har så meget forstand på. Men jeg har læst mig til, at domænenavn er rimelig relevant hvis vi snakker seo. Derfor kunne jeg godt tænke mig nogle tips/tricks til hvad jeg skal forholde mig til når jeg vælger mit domænenavn?

Siden jeg ikke er så dygtig til at lave hjemmesider endnu, vil jeg nok købe noget der ser rimelig fornuftig ud. Men hvorhenne kan man finde templates? 

De bedste hilsner

Mads

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:45

Hej,

Jeg kan lave dig et Wordpress tema og jeg kan hjælpe dig med din hjemmesiden. du kan ring til mig eller en en PM med mere info. 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:50

Tak for tilbudet. 

Jeg vender tilbage når tiden er til det.

Tilmeldt 11. Nov 10
Indlæg ialt: 211
Fra  Plain Industry Skrevet kl. 12:22

Mht. domænenavn så skal du jo vælge ud fra hvad du vil forhandle. Find ud af om du vil have dit eget "brand" og sælge fra det eller det skal hedde "musemåtter.dk"..

Mvh
PLI | Affugter

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 12:38

Vælg noget, hvor keywordet indgår :-) Altså det ord som du helst vil findes på, når folk søger på Google.

Fx. Mobiltelefon.dk, mobilt-internet.dk osv. Kræver selvfølgelig domænet er ledigt.

Fra Odense
Tilmeldt 10. May 11
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 13:20

Find et navn der relaterer til din virksomhed på en eller anden måde. Hvis du har en webshop der eksempelvis sælger vin og andre specialiteter, er det ikke hensigts mæssigt at din hjemmeside hedder eksempelvis flikflak.dk som på ingen måde relaterer til din shop.

Derefter så find noget originalt, der er mange domæne navne der er taget, især de rigtig gode(selvfølgelig), men la være med at sæt et ekstra bogstav på, eksempelvis så jeg en her på amino der ville lave et site, som han gerne ville have til ar hedde sexi.dk, da det var taget købte han i stedet sexii.dk, dette er slet ikke for at hænge nogen ud, men personligt synes jeg ikke sexii.dk er et godt domæne.

Så find noget originalt, find på dit eget og som har en relation til hvad din hjemmeside indeholder, så er du allerede langt.

Med hensyn til SEO, så ligger der rigtig meget materiale på amino og google, vedr. at søgemaskine optimerer sin hjemmeside, så du må bare igang med at læse ;)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:46

Jeg takker for alt den nyttige information, det ar hjulpet en del.

Mht. til templates af hjemmesider, hvor vil man kunne finde det? Det kunne være rart at se produktet inden man køber det i starten.

De bedste hilsner

Mads 

Fra København
Tilmeldt 10. Jul 08
Indlæg ialt: 36
Fra  PF Web Skrevet kl. 16:01

Hvis du skal bruge et template til en Wordpress eller HTML side vil jeg helt klart anbefale at kigge på Themeforrest. De har nogle super gode temaer, du kan se og prøve, til en billig pris.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:40

Tak for oplysningen, meget nyttigt :)

Dbh

Mads 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)