Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan jeg få lidt konstruktiv kritik af min webshop?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Ebeltoft
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har startet min webshop tidligere i år. Jeg bruger Prestashop og har købt et layout.

Jeg kunne imidlertid godt tænkte mig at høre fra fornuftige folk om websitet som helhed fungerer?

- Er den brugervenlig? - Sker der for mange ting på forsiden f.eks.? Får man lyst til at købe noget? - Er det en troværdig webshop? Spørgsmålene er mange, men kort og godt vil jeg gerne have konstruktiv kritik af sitet og webshoppen i det hele taget.

Lad mig endelig høre, jeres uforbeholdne mening.

Vh, Vicky 

Website linket:

Maloubi

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 20:17

Hej Vicky

Jeg synes ummidelbart at det er en rigtig flot og indbydende webshop.

Jeg oplevder dog ret lange load tider af din sider, og det kan virke ret irriterende...ved ikke om det bare er mit net, men det kan du jo se...kan være der er andre der skriver det samme...

En anden ting jeg lige faldt over var er der måske godt kunne være en titel under dyre billede for oven...en titel der siger hvad det egentlig er du sælger... måsker:

"Alt til dyr" eller ja...det ved du nok bedstWink

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Fra København
Tilmeldt 22. Feb 11
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 20:31

Jeg er meget enig med svaret herover. Den loader langsomt, men eller er det en fin webshop du har fået lavet. Jeg savner også en eller anden titel som lige fortæller, hvad din forretning sælger.

I.f.t. min personlige smag, er designet lidt kedeligt eller måske rettere, upersonligt. Det ligner lidt efter en typisk affiliateside, fordi den på en eller anden måde er _for_ perfekt m.h.t. overskuelighed, grøn købsnap osv. Det bør selvfølgelig ikke være en kritik, det er nok bare mig som godt kan li' at sider har et mere personligt præg.

Hvad med en regnbuestribet købsknap og en ternet baggrund? Eller et billede af dig som byder velkommen indenfor?

Fra Dragør
Tilmeldt 5. Dec 10
Indlæg ialt: 61
Fra  Nomodi Skrevet kl. 20:46
Hej Vicky,
Det er en fin og overskuelig webshop, den virker indbydende og er nem at navigere rundt i :-)
Specielt syntes jeg boksen med links på forsiden er en rigtig god ide. Jeg er sikker på du får succes med din webshop-held og lykke fremover!
Mange hilsner fra Diane
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:46

load tid hurtigt hos mig  det er under 1 sekund.

lange tekster produkt beskrivelser nogle er over 9-10 linjer sammenlet tekst derved svært overskue teksten

kan desuden lave under overskrifter ved hvert nyt emme h1 og h2 det gør teksten mere overskuelig.

post priser højre side meget svære at læse i den  størrelse det står i , jeg sider med en 10 skærm.

hvor er købs betingelserne på siden , jeg kan overhovedet ikke finde dem

hvor er kontakt siden med telefon nummer cvr nummer og kontaktformular på siden

meget kort og ikke ret sigende hvad hjemmesiden omhandler og husk udnyt brug alle 67 tegn som google viser det er denne her titlen jeg mener ><title>Maloubi</title>

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ebeltoft
Tilmeldt 5. Jan 11
Skrevet kl. 22:18

Hej

Og tak for jeres synspunkter.

Til Mikael: Købsbetingelser hedder Handelsbetingelser på min side og står under menuen oplysninger i venstre kolonne. Her står også - "om maloubi - kontakt os".

Produktteksterne er med vilje fyldestgørende, så kunden får så meget info om produktet som muligt. Men ja, teksten kunne måske godt blive brudt lidt mere op?

Postpriserne i bunden til højre, kan ikke blive større, da det egentligt er et reklame felt med et max. på 288 pixels eller noget i den stil. Jeg vil dog forsøge at gøre noget ved det.

En egentlig kontaktformular har jeg ikke på sitet. Der er cvr.nr., email og adresse etc. under "kontakt os". Men kontaktoplysninger står i øvrigt flere steder under punkterne i menuen "oplysninger".

Mht. Googles 67 tegn, så er det vel en remse såsom Maloubi ting til gnavere og kaniner etc. der skal stå i forsidens titel-tag, ikke? Jeg vil kigge på det...

Til I andre: omkring loade tiden, så har jeg selv bøvl med det. Jeg skiftede i sin tid webhotel, da jeg troede det var derfor det hele gik så langsomt. Men det er da ikke blevet meget hurtigere af at skifte til nyt hotel? Måske kan det være nogle af billederne er for store? Jeg har ellers været de fleste igennem og formindsket dem, men stadig er der lang loadetid nu og da. Jeg må jo se hvad jeg kan gøre ved det.

Omkring baggrund på sitet, så er det jo et færdiglavet design - en pakkeløsning. Da jeg ikke kan kode php, har jeg ikke mulighed for at ændre det. Men jeg ville under alle omstændigheder aldrig vælge regnbuer eller tern til et website. :-)

Men mange tak for jeres grundige og saglige respons af mit website. Det er jeg rigtig glad for!

Venlig hilsen, Vicky.

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 12:50

Budskabet i min video kan gives som et ord: Upersonlig.

Jeg er helt enig med Sigurd.

Jeg har nogle tanker her og svarer på dine spørgsmål.

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Fra Ebeltoft
Tilmeldt 5. Jan 11
Skrevet kl. 19:29

Hej

Det var da interesant at se videoen om min webshop. Smile

Jeg ved ikke om det er muligt at ændre de ting du nævner, da det vil kræve ændringer i kodningen. - Jeg kan ikke kode i php!

Men tak for din "anmeldelse", så har jeg lidt at tænke over.

vh, Vicky

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)