Jeg er igang med at udvikle på projekt tekstbureau.
1.Jeg vil dog gerne have en masse ideer og input udefra, for at blive klogere på hvad du EFTERSPØRGER som iværksætter og virksomhedsejer, når du tænker på at købe nogle timer til noget tekstarbejde...Er priserne generelt for høje på skribentarbejde- og derved afholder dig fra at købe de ydelser? Eller er det for du hellere vil skrive tingene selv- fordi du har firmaet under huden? Og gerne din definition på et rigtig godt tekstbureau ud fra dine parametre, og behov.
2. Jeg vil gerne give bureauet noget KANT- men hvor vidt kan man tillade sig at gå med den tekstmæssige markedsføring.. ? Hvor provokerende kan man tillade sig at skrive- før det får den modsat effekt? I dag tillades der jo mere og mere, sprogmæssigt i medierne bl.a.- såeh hvad mener du?
Nej jeg har ikke et ex. på jeg balancerer på kanten- for jeg er ikke på kanten..Jeg laver salgsbreve og pressemeddelser, som holder sig meget mainstream-
Det efterspørger mine kunder- og så må jeg levere det.
Yes. Jeg leverer tekster til en række webshops, hjemmesider og blogs. Generelt holder jeg mig meget på måtten, når jeg skriver salgstekster, bliver lidt mere kæk på hjemmesider og når jeg laver indhold til blogs, giver jeg den fuld gas med sjove sammenligninger og metaforer.
Nu er jeg naturligvis også bare en ung bandit, der skriver for at få lidt penge på lommen.