Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

investor søges. min 30.000 kr

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Skagen
Tilmeldt 3. Dec 06
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er ved at lave danmarks største webshop med løbecykler, gå vogne, gå biler osv.

Jeg kunne dog godt tænke mig at få en investor med ind over det, så jeg har mulighed for at bygge et lager op.

Man vil enten få ejerskab eller pengene betales tilbage gennem overskuddet.

Webshoppen det drejer sig om hedder legehjulet.dk

Den har ikke haft omsætning endnu, da den er sprit Ny. Men der er kæmpe muligheder her

Kun seriøse henvendelser Tak.
Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 445
Fra  LOEVGAARD ApS Skrevet kl. 16:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Hej Kim

Jeg tror du faldt i fælden og tænkte, at det er lettere at skrive 5-6 linjer på Amino end at udfærdige et seriøst dokument, som beskriver din forretning, din berettigelse, dokumenterer nogen af de udmeldinger du kommer med i denne tråd, beskriver hvordan du forventer pengene vil blive investeret/lånt osv.

Med rimelig stor sikkerhed tror jeg at netop disse spørgsmål vil blive stillet i de kommende kommentarer, så jeg synes du skulle gøre det, og med sådan et dokument i hånden kunne det også være at banken ville spille bold.

Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 17:05

Hej.

Nu er det anden gang, du laver sådan en tråd, og jeg kan ikke lade være med at undres.

Hvorfor skaffer du ikke pengene selv? Vi bor trods alt i Danmark, og der er 30.000 kroner for et projekt, som, ifølge dig selv, kan blive rigtig stort, ikke særlig meget.

Er det fordi investoren skal have al risikoen på sine skuldre?

Undskyld, hvis det virker alt for påtrængende, men som sagt undres jeg bare.

- Haris

Stud. Business Development Engineer. Funktionell.dk

Fra Skagen
Tilmeldt 3. Dec 06
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 17:17
Nu har jeg ikke mulighed for at låne flere penge i banken, derfor.

For det andet så var den anden tråd forkert lavet, derfor en Ny tråd.

Jeg har allerede et par stykker som er interesserede, så hvis der ikke kommer flere her, så er det okay.
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)