Hej Vi er ved at udvide vores virksomhed med hjemmesiden www.mysign.dk og vil derfor meget gerne have nogle opgaver så vi kan få nogle referancer og produktbilleder til siden. Så hvis du har behov for skilte, eller logo til bilen, til facaden eller til døren, så lad os lave det og vi giver 30% aminorabat hvis vi må bruge jer som referancer på vores hjemmeside. Vores hjemmeside er langt fra færdig, men i er velkommen til at bruge vores prisudregner her og få et overblik over hvad det produkt i ønsker vil koste. Hvis i bruger koden: amino11 giver vi 30% i rabat. Hvis i har nogle kommentarer eller input til vores side eller forslag til produkter er i meget velkommen til at komme med dem også. Vi har udstyr til fremstilling af det meste indenfor folier og storformat tryk. I kan kontakte os på info@mysign.dk hvis der er noget vi kan være behjælpelige med. |
Udfra jeres hjemmeside, er jeg lidt i tvivl om hvad i egenligt tilbyder?
Den er godt nok ufærdig, og det gør at jeg ikke som kunde ville ende med at bestille hos jer, da jeg er i tvivl om i kan gøre det for mig jeg skal bruge.
OKay jeg har da en idé om det, efter dit amino indlæg, men jeg er faktisk lidt i tvivl om i kan hjælpe med folie på et facade vindue?