Jeg er igang med en række lister som kommer på Amino bloggen. |
Hej Lasse, tak for sidst!
Gæsteblogger søges indenfor sund rengøring;)
BH
Lars
Jeg er igang med en række lister som kommer på Amino bloggen. |
Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.
Hej Lasse, tak for sidst! Gæsteblogger søges indenfor sund rengøring;) BH Lars |
Threepeople.dk - interesserede kan oprette sig som bruger og selv udgive indlæg. Så længe indlægget er af en vis kvalitet accepteres alle indlæg. |
Man er også velkommen til at gæsteblogge på Rengøringstips. Man kan eksempelvis skrive, et godt rengøringstips, anmeldelse af produkter (ikke salgstaler), om den nye hushjælps ordning, om rengøringsbranchen genrelt etc. etc. Skriv til christian(a)rengoeringstips.dk |
Gode tips til Rengøring hos rengoeringstips.dk
Jeg kan sagtens bruge folk, der gerne vil skrive om lystfiskeri til www.fiskebloggen.dk - det meste har interesse :-) |
Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk
På AutoSnak.DK søger vi altid gæstebloggere. Hvis du har en holdning til biler eller derom, så vil vi meget gerne høre fra jer |
Søger gæstebloggere inden for fodbold - skriv gerne en PB, hvis interesse :) |
E-opgaver.dk – En samling af opgaver fra universitetet.
Jeg har et site hvor vi udbyder gratis video vejledninger i web-udvikling. Vi har et område på sitet hvor vi opfordre folk til at skrive artikler eller lave videoer om web-udvikling (HTML, CSS, PHP, MySQL osv...), som de så kan uploade til sitet Vi vil gerne have flere der bidrager med input, så hvis det passer på din liste så bare smid vores side på: Link: |
NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!
Hej www.Cybercycling.dk tager også gerne imod gæstebloggere der ønsker at skrive om: Cykelmotion, kost og ernæring samt anmeldelser af cykeludstyr. Daniel |