Søg på hjemmesidernes titler på Google. Hvis de kommer op på første side, så skal du være god til at skrive din side, eller være god til at vente når den er skrevet. :)
Selvfølgelig kan du slå dem :) Hvis det kun er med hensyn til SEO du tænker, så er det jo blot at gøre endnu mere ud af søgemaskineoptimering og lægge en masse ressourcer der.
Men jeg synes egentlig ikke at du bør fokuserer på hvor god deres SEO er, men derimod hvordan det ser ud mht:
Jeg forstår ikke rigtigt? Hvis jeg tager titlen til den her side, er det da klart at den vil være nummer 1?
Men er der en måde jeg kan tjekke hvor meget der skal til for at overgå dem? Bare fordi de ligge på 1. pladsen på google, er det ikke sikkert der skal meget til at vælte dem af pinden?
Morten, det var et dejligt svar, men jeg er desværre ikke så god til SEO endnu.
Jeg har endnu ikke udviklet mit produkt helt, så de 3 første punkter er ikke så vigtige.
Jeg vil selv mene at der er et behov for mit produkt. Den primære forskel er at det er billigere. Den pris jeg har regnet ud, men som ikke er endelig, ville du kunne køre en måned på min, svarende til ca. 6 dage på deres ( - opsætning på deres, som er inklusiv på min.)
Et regnestykke jeg endnu bedre kan lide er at opsætning + 1 måned ved dem (30 dage) kan du køre ikke mindre end ca. 13 måneder ved mig! Inklusiv opsætning.
Jeg har læst eller hørt et eller andet sted at konkurrence skulle være sundt.. :)
men i alt det vigtigste har du et budskab du vil ud med og er motiveret til at videre formidle for konkurrence kan ændre sig hurtigt på nogle markeder så intet er sikkert i denne verden.
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Site Explorer siger 13 inlinks, det er vel ikke så meget?
Taget i betragtning at der er 3 fra deres egen side, og så 10 fra facebook. Som egentlig er den samme side, men på forskelige sprog, og så med ?no_script=1.
Det er ikke nemt at komme til at ligge nummer 1 på f.eks. Google, med mindre du køber dig til det. Det kræver meget udvikling og optimering (og "kunder"/brugere) :)
Undskyld, men det er da noget vås.....
Det afhænger da af konkurrencen på de givne søgeord/søgeords sætninger, og det er da ikke alle søgeord man behøver at give penge for, for at komme i top...
Det er klart det er sværere at komme i top 3 på et søgeord som mobiltelefon ifht. et søgeord som cykeleger....
Det er ikke nemt at komme til at ligge nummer 1 på f.eks. Google, med mindre du køber dig til det. Det kræver meget udvikling og optimering (og "kunder"/brugere) :)
Undskyld, men det er da noget vås.....
Det afhænger da af konkurrencen på de givne søgeord/søgeords sætninger, og det er da ikke alle søgeord man behøver at give penge for, for at komme i top...
Det er klart det er sværere at komme i top 3 på et søgeord som mobiltelefon ifht. et søgeord som cykeleger....
Hvordan er det noget vås? Du siger da selv det samme?
Enten koster det, ellers skal man arbejde for det.