- Jeg er desværre stødt ind i et mærkeligt problem.
Jeg har sat mit min wordpressblog op, på en anden server end jeg plejer og nu får jeg pludselig denne fejl:
Warning: include(layouts/) [function.include]: failed to open stream: Operation not permitted in/usr/home/web/web497239/prisgeek.dk/wp-content/themes/snapshot/single.php on line 15
- Jeg har som sagt præcis den samme blog på en anden side og der er ingen problemer, hvad kan dette skyldes?
Jeg har sat mit min wordpress blog op, på en anden server end jeg plejer og nu får jeg pludselig denne fejl:
Warning: include(layouts/) [function.include]: failed to open stream: Operation not permitted in/usr/home/web/web497239/prisgeek.dk/wp-content/themes/snapshot/single.php on line 15
- Jeg har som sagt præcis den samme blog på en anden side og der er ingen problemer, hvad kan dette skyldes?
Hej Ebbe
En god måde at angribe den slags fejl på i Wordpress er at benytte følgende udelukkelsesmetode:
Prøv om det virker med alle plugins slået fra (hvis ja så prøv dig frem til at finde synderen)
Prøv om det virker med standardtemaet i stedet for det nuværende
Prøv om virker med en frisk version af Wordpress
Prøv om det virker når du laver en ny wp-config.php
Prøv om det virker uden .htaccess filen
Gætter på at det er punkt 1, 2 eller 3 i dette tilfælde som driller.
Husk backups osv inden du går i gang.
Mvh Anders
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Og jeg glemte at nævne at det gode ved dén liste er at den kan gennemføres uden at have adgang til Wordpress admin. Bare du har adgang til FTP og databasen kan du gøre alle øvelserne.
Mvh Anders
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.