Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er mit næste skridt ? Gode råd eller reél handling?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 18. May 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen.

Jeg har i et stykke tid nu gået med min drøm om at starte min egen virksomhed. Jeg vil gerne starte et lydstudie op, indenfor: lyddesign,mixning,indspilning og produktion. Jeg har selv bygget lokalerne og købt mit gear igennem længere tid, og jeg føler nu at jeg virkelig er klar til at hoppe ud og få kunder i biksen.
Jeg har nu igennem nogle uger brygget på en hjemmeside er den er kommet til at se således ud : www.kaelderlyd.dk
Har fået lavet visitkort og flyers, samt opslag til at hænge op i supermarkeder og lign.
Det eneste jeg mangler er at få CVR registreret Kaelderlyd. Og må man overhovedet drive forretning uden at være CVR registreret? har hørt op til 50.000,-, men er lidt i tvivl hvorend det er sandt eller ej.

Men er der nogen der har et godt råd til mit næste skridt ville jeg blive rigtig glad, for er gået lidt i "stå"

Mange tak og god dag.

Rasmus.

Fra København
Tilmeldt 18. May 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:25

Slet ingen ?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:36

skal første have CVR nummer når kommer over 50.000 kr men kan sagtens have det før , for du bliver tvunget til at have virksomhed når kommer de 50.000 kr, men lavere indtægt kan også haves CVR nummer og så kan flere udgifter også lettere trækkes fra i skat

så i gang med at videre formidle din hjemmesiden og enten tilpasser din hjemmesiden ikke små computer skærme ellers er der skrevet meget småt på din hjemmeside , så får skriften til at være større på hjemmesiden

et par tips i denne her tråd http://www.amino.dk/forums/t/110067.aspx#731757

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)