Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dropshipping fra Peru til EU lande: Hvordan afregnes told?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 22. Feb 11
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gå i gang med at importere fra Peru m.h.p. at sælge til skoler/institutioner i forskellige EU lande. Her er ikke tale om et masseproduceret produkt, så ordren produceres først, når den er bestilt og sendes så direkte til slutkunden.

Hvordan kan jeg arrangere det således at jeg får toldopkrævningen sendt hertil, mens varen sendes direkte til kunden i fx Tyskland?

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12919
Skrevet kl. 14:45

Sigurd:

Hvordan kan jeg arrangere det således at jeg får toldopkrævningen sendt hertil, mens varen sendes direkte til kunden i fx Tyskland?

Det tvivler jeg meget stærk op at det vil være muligt.

Hvorfor ikke bare få varen sendt til dig og så vidersender du den til din kunde, så har du også mulighed for at lave kvalitetskontrol på produktet inden det sendes til din kunde.

Mvh

Ravn

Fra København
Tilmeldt 22. Feb 11
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 20:14

Ravn:
Hvorfor ikke bare få varen sendt til dig og så vidersender du den til din kunde, så har du også mulighed for at lave kvalitetskontrol på produktet inden det sendes til din kunde.

Så bliver fragten jo lige 1/3 dyrere eller noget i den stil og det hele bliver mere omstændeligt.

Jeg har ikke behov for selv at foretage kvalitetskontrol idet jeg kender producenten og stoler på hans egenkontrol.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)