Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det er da synd for Jens Benny Sørensen

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 07:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads:
Er det ikke bare at lægge dommene frem, og beskrive dem, og så samtidig nævne hans navn en del gange?

Har du søgt på hans navn ? det er vist ret tydeligt hvad han er for en mand, problemet er bare han ikke bruge sit navn i de andre firmaer ....

/allan

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 602
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 08:39

DesignYOU:

Har du søgt på hans navn ? det er vist ret tydeligt hvad han er for en mand, problemet er bare han ikke bruge sit navn i de andre firmaer ....

/allan

He he - det har jeg faktisk ikke :-) Det kunne være jeg skulle gøre det.

Men sådan en side kunne jo følge ham lidt tæt, og hele tiden fortælle når han kommer op med nye firmanavne. Er hans firmaer ikke registreret på en adresse? Så kan man vel følge med på den adresse....

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 708
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 09:41

Efter at have set udsendelsen er jeg desværre meget bange for at det faktisk OGSÅ er synd for ham.

Naturligvis er kunderne de ægte ofre, men at ingen har opdaget at han virkelig er syg, rent mentalt. Han virker jo som om han mener at ALLE er imod ham.  Og hvis han virkelig er af den overbevisning, bør der så faktisk ikke sættes ind med tvangsmedicinering???

Ingen mennesker kan holde ud at møde så stor en modstand, hvis alt inde i hovedet fungerede.

Tænk hvis han virkelig ikke er ond og modbydelig som han ellers tydeligt toner frem som?

Han er sikkert uden for pædagoisk rækkevidde, men der skal jo gøres noget!!!

Håber virkelig der er nogle der har kompetance og indsigt til at stoppe ham, så vi ikke får flere ofre!!!  

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 10:19
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Side 2 ud af 2 (14 indlæg)