Der er noget jeg må opdateres på - hvis jeg sletter alt jeg kan se på den serverplads min web-adm. har stillet til min rådighed hvor er det så db-en ligger som du nævner kan være befængt ?
mvh
john sommer
Hej John
Altså hvis du sletter alt på FTP så berører det slet ikke databasen. Databasen kan du fx tilgå via noget som hedder phpmyadmin. Prøv at google det eller at søge efter det på hjælpesiderne hos dit webhotel.
Wordpress gemmer helt groft og kort fortalt dit indhold og dine indstillinger i databasen mens skellettet og koden gemmes på ftp.
Mvh Anders
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Det er jeg ikke så meget for - kan du evt forklare mig hvad jeg skal kigge efter?
Prøv først at tilgå mit website, og se om du selv oplever det. Jeg er ude i nu nemlig, at det ikke er websitet, men min computer der er inficeret. Derfor er jeg først i gang med at hente indholdet ned, så scanner jeg det, kigger på resultatet, og hvis den ikke finder noget, scanner jeg begge mine computere fuldstændig.