Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny side er klar har brug for feedback :)

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Flensborg
Tilmeldt 24. Jan 11
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer :)

Jeg har min hjemmeside som hedder flyt-til-tyskland.dk. Jeg troede jeg var færdig, men som det viser sig er der måske alligevel noget som skal laves. Nu vil jeg gerne ha flere meninger om siden og konceptet.

Vil altid være glad for feedback både ris og ros :)

Mvh

Mirko

Flyt-Til-Tyskland.dk

Flyt nemt og uden problemer til Tyskland

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Banner på siden, skal måske linke til index istedet for billedet selv.
Plus "play" effekterne over billederne ved privat, erhverv og efter ønske er måske lidt snyd, jeg forventede en film.

Idéen er ikke ringe, bestemt noget som der kan arbejdes videre på :)

Ser frem til at siden står helt færdig :D
Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mirko

Har lige været inde på siden igen. Jeg fandt ud af, at der er en fejl på siderne. Om det er en reel fejl - eller om det er meningen - ved jeg ikke. Men går jeg fx ind på "Kompetencer" forsvinder min musemarkør når jeg kører den hen over den hvide baggrund. Er dette meningen? Det virker lidt forvirrende, at man ikke kan finde sin markør Wink. Det gælder faktisk alle siderne på dit site.

Du mangler stadig at ændre "Search" i søgefeltet til "Søg".

Men derudover synes jeg ikke der er så meget at sige, end held og lykke med den fine side.

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der er et eller andet med toppen (logoet) der skal laves om. Første indtryk, var at det nok var en 1-2-3 hjemmeside skabelon. Har kun kigget kort, og resten så ok ud.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

jeg ved godt tyskland har sygesikring mv. men der står ingen tekst hvad i gør og hvorfor , der er bare en lang punkt liste der siger det kan vi hjælpe

jeg kender intet til forskellen tyskland og Danmark så frem med hvorfor skal man bruge denne vejledning så kan læse hvordan i hjælper og ikke kun med hvilken ting.

husk lav en bedre titlen til google og udnyt i kan bruge op til 67 tegn  og jeres domæne navn ligger i nummer 1 lige vel hvad så vælge nogle andre ord , jeg mener denne her titlen <title>Flyt-Til-Tyskland.dk</title>

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Flensborg
Tilmeldt 24. Jan 11
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Det medteksten om pakkerne, der må jeg sige at jeg nu ikke er så god til dansk, fordi jeg jo er tysker. Så det er lidt svær at ændre for mig. Jeg kan kun sige at jeg er igang med at sætte mere tekst og forklare tingene mere, men stadig kan jeg ikke bare smide det op. Fordi jeg jo er tysker og ikke er så god til dansk, er der mange fejl i.

Logoet er i gang med at blive lavet. Dog er det svært at få et logo, som ser godt ud.

Men jeg siger tak for alle råd indtil nu. Alle de rås fører kun til, at min side bliver bedre :)

Mirko

Flyt-Til-Tyskland.dk

Flyt nemt og uden problemer til Tyskland

Fra Skærbæk
Tilmeldt 21. Jul 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mirko

Super kanon ide´ - flot hjemmeside!

held og lykke med det

Thine

Fra Flensborg
Tilmeldt 24. Jan 11
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Helbo:

Hej Mirko

Har lige været inde på siden igen. Jeg fandt ud af, at der er en fejl på siderne. Om det er en reel fejl - eller om det er meningen - ved jeg ikke. Men går jeg fx ind på "Kompetencer" forsvinder min musemarkør når jeg kører den hen over den hvide baggrund. Er dette meningen? Det virker lidt forvirrende, at man ikke kan finde sin markør Wink. Det gælder faktisk alle siderne på dit site.

Du mangler stadig at ændre "Search" i søgefeltet til "Søg".

Men derudover synes jeg ikke der er så meget at sige, end held og lykke med den fine side.

Jeg har nu kigget på det du sagde anders og jeg må sige jeg har ikke det problem. Hvad for en browser bruger ? Har nemlig oplevet at nogen gange ser ting aderleds ud alt efter browseren.

mirko

Flyt-Til-Tyskland.dk

Flyt nemt og uden problemer til Tyskland

Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mirko.

Jeg er selv igang med at lave en wordpress blog om, således det er lidt sværer at se = mere troværdighed (i min verden, ved der er delte meninger).

Men jeg syntes du skal få slette en masse af de forklarende/ubetydelige tekster til programmøren i kildekoden.

Når folk hacker en WP-blog gennemgår de disse koder (og mange andre ting) til at lure hvilken version du kører. Kan de se du kører en ændre version hvor de kender hullet, kunne de finde på at udnytte det.

Derfor er min personlige holdning at få fjernet alle disse tekster :)

Fra Kolding
Tilmeldt 9. Aug 07
Indlæg ialt: 296
Fra  boxs.dk Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mirko

Super enkel og stilren, næsten som man vil forvente det fra "tyskland" Wink

I småtings afdelingen synes jeg du skal droppe bindestregerne på forsiden (flyt-til-tyskland) De har jo fundet siden. Og så læser vi jo ikke med bindestreger mere.. Ville se bedre ud Smile

Så synes jeg du skulle ændre dit billede af dig selv, til et mere dr. tyskland look (måske jakke og slips) ville virke troværdigt.

Michael har ret! Dine "titles" skal være mere logiske omkring det du tilbyder. Hvad ville du søge efter hvis du skulle flytte til tyskland?

Dbh

Henrik,

 

Tag på Photoshop kursus i Vejle

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)