Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny side er klar har brug for feedback :)

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Flensborg
Tilmeldt 24. Jan 11
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Det med koderne skal jeg nok faa kigget på :)

Ja jeg skal ha lavet et ordentligt billede med jakkesæt, men lige nu skal det være nok. Har ikke lige noget billede med jakkesæt som er pæn og passer til denne side.

Du nævnte det med - (flyt-til-tyskland.dk) det ville bare se forkert ud lige pt, fordi det er jo en slags link. Men jeg er jo ikke inde i denne verden med hjemmesider og alt det. Jeg skal nok lige høre hvad andre mener om det :)

Mange tak for hjeres meninger

Mirko

Flyt-Til-Tyskland.dk

Flyt nemt og uden problemer til Tyskland

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 07:24

mirko nimz:

Anders Helbo:

Hej Mirko

Har lige været inde på siden igen. Jeg fandt ud af, at der er en fejl på siderne. Om det er en reel fejl - eller om det er meningen - ved jeg ikke. Men går jeg fx ind på "Kompetencer" forsvinder min musemarkør når jeg kører den hen over den hvide baggrund. Er dette meningen? Det virker lidt forvirrende, at man ikke kan finde sin markør Wink. Det gælder faktisk alle siderne på dit site.

Du mangler stadig at ændre "Search" i søgefeltet til "Søg".

Men derudover synes jeg ikke der er så meget at sige, end held og lykke med den fine side.

Jeg har nu kigget på det du sagde anders og jeg må sige jeg har ikke det problem. Hvad for en browser bruger ? Har nemlig oplevet at nogen gange ser ting aderleds ud alt efter browseren.

mirko

Hej igen Mirko

Jeg bruger Google Chrome som standard. Når jeg anvender IE9, er der ikke noget i vejen :D

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra Flensborg
Tilmeldt 24. Jan 11
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 10:18

Tak for svaret Anders :)

Så må jeg jo finde ud af hvorfor den driller lidt når man bruger Chrome :)

Flyt-Til-Tyskland.dk

Flyt nemt og uden problemer til Tyskland

Fra København
Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 10:48

mirko nimz:

Hej aminoer :)

Jeg har min hjemmeside som hedder flyt-til-tyskland.dk. Jeg troede jeg var færdig, men som det viser sig er der måske alligevel noget som skal laves. Nu vil jeg gerne ha flere meninger om siden og konceptet.

Vil altid være glad for feedback både ris og ros :)

Mvh

Mirko

Hej Mirko

Rigtig godt koncept, men jeg har nogle ting jeg vil sætte finger på.

Som det vidst er blevet nævnet før, ville det være mere logisk hvis der ikke var bindestreg i "flyt-til-tyskland" på forsiden, men at det f.eks. bare hed "Velkommen til 'flyt til Tyskland'", eller lignende. Ligeledes synes jeg også du bør ændre det på din Facebook-side.

Der skal helt sikkert søgemaskineoptimeres en masse - du skal have nogle unikke titles på dine sider, der er beskrivende for hvad der er på siderne.

Det billede man kan finde af dig, synes jeg ikke virker troværdigt, prøv at få taget et med lidt finere tøj på.

Når jeg holder musen over billederne på "privat", "erhverv" og "efter ønske" på forsiden, kommer der et "play" knap frem - her forventer jeg at kunne se et videoklip, men kommer blot til en side med noget info..

Nu ved jeg at du nævner at du ikke kan så godt dansk og laver fejl, men det skal da ikke være dét som holder dig tilbage. Man kan sagtens finde folk som kan skrive nogle gode tekster som også er søgemaskineoptimeret, til billige penge. :-)

Der skal nogle langt bedre tekster på de forskellige sider, og ikke blot blive opstillet i punktform - det vil virke mere professionelt.

Håber du kan bruge min feedback. :-)

Synes sidens design er rigtig flot og stilrent ellers.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)