Det med koderne skal jeg nok faa kigget på :) Ja jeg skal ha lavet et ordentligt billede med jakkesæt, men lige nu skal det være nok. Har ikke lige noget billede med jakkesæt som er pæn og passer til denne side. Du nævnte det med - (flyt-til-tyskland.dk) det ville bare se forkert ud lige pt, fordi det er jo en slags link. Men jeg er jo ikke inde i denne verden med hjemmesider og alt det. Jeg skal nok lige høre hvad andre mener om det :) Mange tak for hjeres meninger Mirko |
mirko nimz:Anders Helbo:Hej Mirko
Har lige været inde på siden igen. Jeg fandt ud af, at der er en fejl på siderne. Om det er en reel fejl - eller om det er meningen - ved jeg ikke. Men går jeg fx ind på "Kompetencer" forsvinder min musemarkør når jeg kører den hen over den hvide baggrund. Er dette meningen? Det virker lidt forvirrende, at man ikke kan finde sin markør . Det gælder faktisk alle siderne på dit site.
Du mangler stadig at ændre "Search" i søgefeltet til "Søg".
Men derudover synes jeg ikke der er så meget at sige, end held og lykke med den fine side.
Jeg har nu kigget på det du sagde anders og jeg må sige jeg har ikke det problem. Hvad for en browser bruger ? Har nemlig oplevet at nogen gange ser ting aderleds ud alt efter browseren.
mirko
Hej igen Mirko
Jeg bruger Google Chrome som standard. Når jeg anvender IE9, er der ikke noget i vejen :D